به گزارش ایرنا، مهدی خضری در این بازدید که روز چهارشنبه به همراه محمدعلی صلواتی معاون فنی و نظارت این مجموعه انجام شد، با تبریک روز خبرنگار، افزایش ارتباط با رسانه ها را با اهمیت و ضروری دانست.
وی با اشاره به اهمیت حمل و نقل جاده ای در کشور و استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان محور اصلی حمل و نقل در ایران به شمار می رود و نقش اساسی در جابه جایی مسافر و بار در کشور ایفا می کند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان همچنین گفت: سال گذشته بالغ بر 48 میلیون تُن بار از استان اصفهان به سایر استانهای کشور حمل شد.
خضری همچنین نسبت به بهبود شرایط برای جامعه رانندگان و حمل و نقل استان اصفهان تاکید کرد.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان اصفهان نیز در این بازدید نسبت به اهمیت اطلاع رسانی سریع و به موقع تاکید کرد و افزود: ارائه اطلاعات صحیح به موقع به ویژه در بحرانها می تواند به اتخاذ تصمیمات درست و اثربخش بیانجامد.
محمد سلطانمرادی خاطرنشان کرد: رسیدن به اهداف مشترک و به نفع جامعه نیازمند همکاری های متقابل بین دستگاه های اجرایی و رسانه ها است.
استان اصفهان از نظر میزان شرکت حمل و نقل بار، تعداد پایانه حمل بار و مسافر و آموزش کاربران حمل و نقل، رتبه اول کشور را دارد.
بیش از41 هزار دستگاه خودرو با 48 هزار راننده در ناوگان حمل و نقل بار استان اصفهان فعالیت می کند که نزدیک به 10 درصد از ناوگان حمل بار کشور را شامل می شود.
459 شرکت حمل و نقل بار، 6 پایانه حمل بار، 26 پایانه حمل مسافر، هشت مرکز مکانیزه معاینه فنی و 43 مجتمع بین راهی در سطح استان اصفهان فعالیت می کند.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه است که به لحاظ موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.
استان اصفهان دارای 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.
17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی (ایرنا) در افغانستان در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
ت / 6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.