به گزارش ایرنا مسابقات کاراته چند جانبه شهید مجید صافی با شرکت ورزشکارانی از 2 کشور هند و ویتنام به همراه تیم های منتخب باشگاهی از تهران، کرمانشاه ، استان مرکزی و شهرستان گلپایگان شامگاه شنبه در سالن ورزشی انقلاب شهر گوگد گلپایگان برگزار شد.
در این مسابقات که در رده بزرگسالان با 48 کاراته کا در اوزان مختلف برگزار شد، تیم کاراته گلپایگان در سبک شوتوکان مردان مقام اول و تیم های ویتنام و باشگاهی کرمانشاه به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
در آیین پایانی این مسابقات از خدمات احمد صافی استاد بین المللی ، رئیس سبک شوتوکان کاراته جهانی در ایران و سرمربی فعلی تیم ملی کاراته هند تجلیل شد.
همچنین از تیم های برتر و اعضای شرکت کننده در این مسابقات نیز با کاپ، لوح و هدیه قدردانی شد.
رئیس هیات کاراته شهرستان گلپایگان در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: در این شهرستان 800 کاراته کا بیمه شده ورزشی و 28 باشگاه در رده های مختلف سنی و در هشت سبک فعالیت دارند.
حمید مخلصی با اشاره به توانمندی ورزشی کاراته کاهای گلپایگان افزود: این شهرستان به عنوان قطب کاراته استان اصفهان مطرح است و بدین لحاظ مسابقات چند جانبه جام شهید مجید صافی با استقبال مسئولان و ورزشکاران به میزبانی این شهرستان برگزار شد.
وی همچنین گفت: در حاشیه برگزاری مسابقات چند جانبه جام شهید مجید صافی، 250 نفر از کاراته کاهای تیم های شرکت کننده نیز در نشستی آموزشی از تجربیات استاد احمد صافی رئیس سبک شوتوکان کاراته جهانی در ایران بهره مند شدند.
شهرستان گلپایگان با جمعیتی افزون بر 90 هزار نفر در180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.