حجت الله علی عسگریان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: موج ناپایدار ضعیفی از اواخر وقت امروز ( شنبه ) از روی استان اصفهان عبور می کند که با گذر این موج ، افزایش ابر در بیشتر مناطق استان و احتمال بارش پراکنده باران در نواحی غربی و جنوبی این استان وجود دارد.
وی گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی در 24 ساعت آینده، آسمان در بیشتر مناطق استان اصفهان، قسمتی ابری همراه با افزایش ابر پیش‌ بینی ‌می شود که با وزش باد به نسبت شدید در مناطق شرقی، جنوبی و غربی همراه خواهد بود.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه این هفته نسبت به هفته گذشته کمی گرم تر خواهد بود گفت: گرمای هوا تا پایان هفته جاری در استان تداوم دارد اما از هفته آینده دمای هوا با شیب ملایم خنک خواهد شد.
وی درباره میزان درجه حرارت هوای استان اصفهان طی 24 ساعت آینده نیز گفت: در این مدت دمای هوا در بیشتر نقاط استان تغییر محسوسی نخواهد داشت.
این کارشناس افزود: دمای هوای اصفهان در گرم ترین ساعات روز گذشته به 38 درجه سانتیگراد و امروز صبح (شنبه) هم در خنک ترین ساعات به 23 درجه سانتیگراد رسید.
علی عسگریان گفت: آران و بیدگل با 43 درجه سانتیگراد به عنوان گرم ترین و فریدونشهر با 14 درجه سانتیگراد به عنوان خنک ترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
وی برای هوای کلانشهر اصفهان در روز یکشنبه ( فردا )، هوای صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد و برای روز دوشنبه، آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش بینی کرد.
همچنین به گزارش مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت 12 ظهر امروز شنبه سالم است.
ت 7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.