به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، ' محسن مهرعلیزاده ' در این عیادت با اشاره به اینکه فوتبالیست ها نقش معلمی دارند و ایجاد کننده شادی و نشاط در جامعه هستند، اظهارداشت: زمانی که در دقیقه 90 تیمی گل می زند متوجه می شویم که باید جنگید تا اتفاقات خوب رخ دهد و این ها همه درسی برای ادامه راه خواهد بود.
وی که به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان از حبیب زاده عیادت کرده بود، افزود: فوتبالیست ها فرزندان این مرز و بوم هستند که با نقش معلمی اثر مهمی در تربیت اجتماعی ایفا می کنند.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه فوتبالیست ها و باشگاه ها مثل سپاهان، ذوب آهن، پرسپولیس و استقلال متعلق به شرکت ها نیستند، افزود: شرکت ها مسئولیت های اجتماعی دارند اما فوتبالیست ها و باشگاه ها متعلق به مردم و کل جامعه هستند و شرکت ها صاحب اصلی آنها محسوب نمی شوند.
مهرعلیزاده افزود: موفقیت این تیم ها و خوشحالی هوداران فقط معطوف به شرکت ها نمی شود و در کل جامعه تاثیر گذار است بنابراین فارغ از مسئولیت و مالکیت شرکت های حامی باید از باشگاه ها مراقبت کنیم زیرا موفقیت تیم های ورزشی اصفهان باعث خوشحالی مردم این استان می شوند.
استاندار اصفهان با ابراز رضایت از عملکرد هر دو تیم اصفهانی، یادآورشد: با تذکراتی که در ساختار دو تیم اعمال شد، دو تیم اصفهانی توانستند وضعیت خود را بهبود بخشند و خوشبختانه ذوب آهن در این بین عملکرد خوبی از خود نشان داد.
مهرعلیزاده خاطر نشان کرد: رشد آرام، متین و با عقل پایدار خواهد بود و ذوب آهن کاملا حرفه ای این کار را انجام داده است.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن نیز در این دیدار با قدردانی از استاندار اصفهان و توجه ایشان به ورزشکاران، اظهارداشت: ما به عنوان مدیران ورزشی استان اصفهان برای خوشحالی مردم تلاش می کنیم و در این راستا گام بر می داریم.
2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.