به گزارش ایرنا، امید نمازی پنجشنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از بچه های تیمم راضی هستم افزود: زمانیکه از تیم حریف پیش افتادیم می توانستیم باهوش تر و با کوشش بیشتر بازی کنیم و توپ و میدان را در اختیار بگیریم.
وی همچنین در مورد قاسم حدادی فر گفت: این بازیکن با وجود سن بالا در زمین خوب ظاهر شد، اما سایر بازیکنان باید تلاش بیشتری کنند تا وقتی حدادی فر را تعویض می کنیم جای خالی او را پر کنند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ابراز امیدواری که تیم ذوب آهن در بازیهای آینده روی نوار پیروزی قرار گیرد.
وی همچنین در مورد محسن مسلمان افزود: از این بازیکن تیمم راضی هستم اما او باید تلاش خود را در زمین افزایش دهد زیرا تیم های حریف بر روی بازیکنانی مثل محسن مسلمان تمرکز می کنند و او را مهار می کنند بنابراین چنین بازیکنی باید در نقاط مختلف زمین ظاهر شود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تعویض اجباری و کارت قرمز را از مواردی دانست که به ذوب آهن ضربه روحی وارد کرد و این تیم نتوانست مسابقه را با پیروزی به پایان برساند.
وی در ارتباط با مسعود حسن زاده و اینکه چرا در لیست بازیکنان حاضر نبود افزود: این بازیکن دچار مصدومیت است به همین دلیل در ترکیب حضور نداشت.
نمازی همچنین در مورد اظهار نظر 'وینفرد شفر' سرمربی تیم استقلال تهران که عنوان کرد تیم ذوب آهن با دو ضربه کرنر به گل رسید و بازی را به تساوی کشاند گفت: شفر باید فیلم بازی را بطور مجدد ببیند تا نظرش تغییر کند.
وی با بیان اینکه ذوب آهن بازی قابل قبولی در این مسابقه ارائه کرد افزود: مهدی رحمتی ( دروازبان تیم استقلال) عملکرد خوبی داشت و همین امر بیانگر این است که ذوب آهن بازی خوبی انجام داده است.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: ما روی اشتباه انفرادی گل خوردیم و آسیب دیدگی حبیب زاده تا حد زیادی باعث افت تیم ما شد این بازیکن حداقل تا 2 ماه از تمرینات تیم ما دور خواهد بود.
حساسترین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، پنجشنبه شب بین تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و با تساوی 2 بر 2 همراه شد.
6020 / 7150 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.