به گزارش ایرنا، ' وینفرد شفر ' پنجشنبه شب پس از تساوی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در کنفرانس خبری افزود: اولین بار است که استقلال از روی دو ضربه کرنر ، 2 گل دریافت کرد و این نقیصه برای دیدارهای آینده باید برطرف شود.
وی ادامه داد: بازیکنان استقلال باید در زدن ضربات ایستگاهی در دیدارهای رسمی همانند تمرینات دقت کنند و ضربات بهتری بزنند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: با تغییر تاکتیکی در نیمه دوم توانستیم توپ و میدان را بیشتر در اختیار بگیریم و در نهایت به نتیجه مساوی در خارج از خانه دست یابیم.
وی با اشاره به اینکه بازیکنان جدید استقلال هنوز از هماهنگی و آمادگی لازم برخوردار نیستند تصریح کرد: علی کریمی و نیو مایر که این فصل به تیم ما اضافه برای هماهنگی با سایر بازیکنان به زمان نیاز دارند.
خاطرنشان می شود که خبرنگاران حاضر در این دیدار به دلیل حاضر نشدن 'وینفرد شفر 'سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری روز گذشته از او سوالی نکردند و این مربی با عذر خواهی از خبرنگاران به دلیل دیر رسیدن اعضای تیم استقلال به اصفهان و برگزار نشدن نشست خبری قبل از بازی قول داد که در مسابقه آینده در نشست خبری پیش از مسابقه حاضر و پاسخگوی خبرنگاران شود.
وی همچنین افتتاح رختکن جدید ورزشگاه فولادشهر که با حضور وی و سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان برگزار شد را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و در این رابطه به آذری تبریک گفت.
حساسترین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، پنجشنبه شب بین تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با تساوی 2 بر 2 پایان یافت.
6020/ 7150 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.