به گزارش ایرنا، روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان روز چهارشنبه به نقل از امید نمازی افزود: بازیکنان ذوب آهن به لحاظ حرفه ای در سطح خوبی هستند و می دانند که باید به سه امتیاز بازی مقابل استقلال تهران فکر کنند.
وی حمایت هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان را برای تک تکبازیکنان روحیه بخش و انگیزه آفرین توصیف کرد و از آنها خواست به موقع در استادیوم حاضر شوند و پشتیبان تیم شهرشان باشند.
سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: در اینکه استقلال یک تیم بزرگ و قوی است تردیدی وجود ندارد. این تیم در جمع 8 تیم برتر آسیاست و ما به کیفیتهای بالای استقلال واقف هستیم ولی بازیکنان ذوب آهن نیز می دانند که باید با تمرکز کامل در مصاف با این تیم ظاهر شوند و از پس این مسابقه سخت برآیند.
نمازی خاطرنشان کرد: بازیکنان ذوب آهن از پیروزی مقابل نساجی قائمشهر در هفته نخست لیگ، تنها اعتماد به نفسش را به همراه خواهند داشت و خوبی می دانند که باید با قدرت تمام و با نهایت توان در مصاف حساس مقابل استقلال به میدان روند.
او در مورد جدایی مرتضی تبریزی و پیوستن او به استقلال در این مسابقه بیان کرد: به هر حال مرتضی به استقلال پیوست و ما باید برای این بازیکن آرزوی موفقیت داشته باشیم، نقل و انتقال و خرید و فروش بازیکن امری مرسوم در همه جای جهان است و مربیان باید تلاش کنند برای جایگزینی بازیکنانشان بهترین تصمیم را بگیرند.
سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: ما بازیکنان خوبی داریم که می توانند برای حضور در ترکیب تلاش و رقابت کنند و شک ندارم که نمایش خوبی به اجرا خواهند گذاشت.
خاطرنشان می شود، تیم فوتبال استقلال تهران قرار است با پرواز ساعت 19 و 45 دقیقه امروز چهارشنبه راهی اصفهان شود، به دلیل حضور دیرهنگام این تیم در اصفهان، نشست خبری وینفرد شفر سرمربی استقلال و امید نمازی زاده، سرمربی ذوب آهن برگزار نخواهد شد.
تیم های فوتبال ذوب آهن و استقلال تهران در هفته دوم رقابت های لیگ برتر از ساعت 20 و 45 دقیقه فردا پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان رو در روی هم قرار خواهند گرفت.
ذوب آهن با 3 امتیاز حاصل از نخستین دیدار خود در این فصل لیگ برتر باشگاه های کشور در جایگاه چهارم قرار دارد و تیم استقلال تهران با یک امتیاز در رده هفتم جای گرفته است.
6020 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.