به گزارش ایرنا معاون وزیر ورزش وجوانان چهارشنبه در این همایش که در دانشگاه آزاد شهرضا برگزار شد، گفت: براساس توافقات نماینده شهرستان و وزیر ورزش و جوانان 10زمین مینی فوتبال در شهرضا احداث می شود که در حال حاضر 2زمین آن آماده بهره برداری است.
امیررضا خادم تصریح کرد: توسعه امکانات ورزشی یکی از مهمترین اهداف وزارت ورزش و جوانان است.
وی با اشاره به اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده به ورزش شهرستان های شهرضا و دهاقان، افزود: اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان نیز از منابع مالی استانی برای ورزش شهرضا جذب شده است.
معاون وزیر ورزش گفت: امسال بالغ بر 100 میلیون تومان برای ورزش بانوان، 250 میلیون تومان برای تکمیل زمین چمن مصنوعی و 500 میلیون برای احداث خانه جوان شهرضا اختصاص یافته است.
خادم یادآوری کرد: در گذشته توقعاتی ایجاد شده که ثمره آن وجود 4 هزار طرح نیمه تمام در سراسر کشور است که بودجه کافی برای تکمیل این طرح ها منظور نشده بود.
همچنین در این همایش، سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، اشتغال ورزشکاران و تشکیل سازمان های مردم نهاد جوانان را ضروری دانست و گفت: اختصاص ارزش افزوده به امور ورزش وجوانان یکی از اقدامات مهم مجلس است.
در این جلسه، فرماندار شهرستان شهرضا نیز با ارائه گزارشی، سرانه فضای ورزشی این شهرستان را 36 صدم مترمربع عنوان کرد و گفت: با وجود کمبود فضای ورزشی ، 8هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 43 هیات و باشگاه ورزشی در این شهرستان فعال هستند.
رفیعی نژاد افزود:این ورزشکاران در یک سال گذشته بیش از 800 مدال رنگارنگ شامل 194 مدال کشوری و 634مدال استانی در میادین ورزشی کسب کرده اند.
فرماندارشهرضا افزود: با وجود کمبود امکانات و فضای ورزشی در یک سال گذشته 489 مسابقه شهرستانی، 42 مسابقه کشوری و بیش از 50 مسابقه استانی به میزبانی شهرضا برگزار شد ه است.
شهرستان شهرضا در 70کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
پ/7144 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.