به گزارش ایرنا، مرکز آفرینش های هنری سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در قالب 6 خانه در زمینه هنرهای رقومی، فیلم و عکس، سرود ، موسیقی، گرافیک ، طراحی، شعر، ادبیات و نمایش فعالیت می کند.
در این مجموعه آثاری در زمینه های مختلف هنری تولید و دوره های آموزشی در رشته های سرود و موسیقی، شعر و گرافیک برای علاقه مندان برگزار می شود.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در مراسم آغاز به کار مرکز آفرینش های هنری بسیج اصفهان گفت: پیشینه این استان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و نیز وجود استعداد بالقوه جوانان، فرصت بدیعی را برای تولید آثار فاخر در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی فراهم کرده است.
سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی افزود: بسیج بزرگترین سازمان مردم نهاد جهان است و لازم است فرصت های تبلور ظرفیت های هنری و فرهنگی این نهاد فراهم شود.
وی گفت: اگر به نیازهای عمیق مردمی هنگام تولید آثار هنری و رسانه ای توجه نشود، مردم خواسته های خود را از رسانه هایی که گفتمان جهان سلطه را دنبال می کنند، پیگیری می کنند.
مدیر کل صدا و سیمای اصفهان نیز در این مراسم گفت: امروز بحران سازی سیاسی، نظامی و حتی اقتصادی اولویت اول دشمن نیست بلکه در پی بحران سازی هویتی و معرفتی به قصد دور کردن نسل جوان از ارزش های دینی و انقلابی است.
مسعود احمدی افزود:حضور در عرصه هنری به منظور تبیین هویت ایرانی اسلامی ، نوعی جهاد است.
وی همچنین از ایجاد بزرگترین استودیوی خبر صدا و سیما در اصفهان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در آینده سریال آقا نورالله نجفی در 26 قسمت با عنوان ' روایت ناتمام ' ساخته می شود.
احمدی افزود: همچنین سریالی تاریخی در باره زندگی شهید بهشتی در دستور کار قرار دارد که تحقیقات و نگارش آن آغاز شده است.
وی تولید مستند تاریخی ' چهل ستون ' را از دیگر فعالیت های در دست اقدام صدا و سیمای مرکز اصفهان عنوان کرد و گفت: در این مجموعه مستند زندگی و فعالیت های 40 شخصیت تاثیرگذار استان اصفهان به تصویر کشیده می شود.
در پایان این مراسم سه کارگردان مرکز آفرینش های هنری بسیج استان اصفهان تجلیل شدند.
/7134/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.