به گزارش ایرنا، محمد معدندار روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران آران و بیدگل بیان کرد: برای تکمیل این طرح ها نزدیک به 110 میلیارد ریال تخصیص یافت که 60 درصد آن از سوی دولت و 40 درصد هم توسط نیکوکاران تامین شد.
وی افزود: 27 کلاس درس، 2 سالن ورزشی، یک نمازخانه و یک سالن اداری با بهره برداری از این طرح ها به مجموعه آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل اضافه می شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل تشریح کرد: این طرح ها شامل مدرسه ارباب رحیم هاشمی، مدرسه عظیمی، نمازخانه مدرسه کاشانی، مدرسه رونقی، سالن همایش آموزش و پرورش، سالن ورزشی اسماعیلیان و سالن پینگ پنگ محبوبی است.
او در ادامه به وجود 17 طرح نیمه کاره و تعطیل آموزشی در شهرستان آران و بیدگل پیش از سال 1393 اشاره کرد و گفت: با تلاش مسئولان و نیکوکاران تا کنون 16 طرح تکمیل شده و تنها یک طرح باقی مانده که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
معدندار اضافه کرد: هفت طرح آموزشی مانند مدرسه های برکت و سالن های ورزشی نیز در حال تکمیل شدن است و پیش بینی می شود تا پایان مهر امسال به بهره برداری برسد.
به گفته وی نزدیک به 18 هزار نفر دانش آموز از جمعیت افزون بر 103 هزار نفری شهرستان آران و بیدگل در 120 واحد آموزشی تحصیل می کنند.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.