تجهیزات و وسائل شهرهای بازی ، پارک های بازی و بادی مشمول استاندارد اجباری است و پلمب آنها تا زمان رفع مشکل و رعایت موارد ایمنی و استاندارد پا برجاست.
غلامحسین شفیعی روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: 260 شهر بازی فعال در استان اصفهان وجود دارد که در زمان حاضر 12 شهربازی به دلیل رعایت نکردن موارد استاندارد، پلمب است.
وی اضافه کرد: 56 شهربازی نیر پارسال در استان پلمب شد که پس از استاندارد سازی تجهیزات ، اجازه فعالیت یافتند.
شفیعی با اشاره به اینکه سازمان ملی استاندارد اقدام به راه اندازی سامانه ای برای ثبت اطلاعات همه دستگاه ها و تجهیزات شهرهای بازی کشور کرده است، گفت: اگر اعتبار گواهی ایمنی فعالیت هریک از این دستگاه ها به اتمام برسد کارشناسان استاندارد در کوتاهترین زمان این موارد را بررسی می کنند.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا درباره فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی با ادعای خروج قطار از ریل در یکی از شهرهای بازی اصفهان، گفت: تاکنون هیچ گزارش تائید شده و مستندی در این باره به دست ما نرسیده اما در حال بررسی آن هستیم.
وی افزود: این شهربازی در زمان حاضر همه تائیدیه های لازم را از اداره کل استاندارد اصفهان اخذ کرده است.
مدیر کل استاندارد اصفهان تاکید کرد: کارشناسان این اداره کل به طور سر زده و یا با اعلام قبلی از تجهیزات و دستگاه های شهر های بازی بازدید و در صورت وجود هرگونه مشکل فنی، دستگاه معیوب را پلمب می کنند.
ت/3011/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.