** دانشگاه اصفهان و اداره کل حفاظت محیط زیست این استان روز یکشنبه تفاهمنامه ای در زمینه همکاری های علمی، پژوهشی و فرهنگی امضا کردند.
این تفاهمنامه با هدف ارتقای مطالعات و تحقیقات زیست محیطی از طریق افزایش سطح مشارکت جامعه دانشگاهی، مدیریت و پیشگیری از آلودگی و تخریب محیط و دانش افزایی برای ترویج فرهنگ، اخلاق و سواد محیط زیستی در پنج ماده و 17 بند امضا شد.

**سرمایه گذاری خطر پذیر در اصفهان کمتر از سایر نقاط کشور است**
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نبود زمینه مناسب برای سرمایه گذاری خطر پذیر، سرمایه گذاران را از این منطقه به سمت دیگر استان های کشور سوق می دهد.
کورش خسروی روز یکشنبه در نطق میان دستور چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: صنعت سرمایه ‌گذاری خطر پذیر در کشورهای توسعه یافته مورد توجه قرار گرفته و نتایج خوبی را نیز به دنبال داشته است.

**وصول درآمد در استان اصفهان کمتر از پیش بینی ها بود**
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اصفهان گفت: وصولی درآمدهای این استان تا پایان سه ماه نخست امسال 52 درصد کمتر از رقم پیش بینی بود.
علی صبوحی افزود: وصولی درآمدها در دوره سه ماه نخست سال جاری مبلغ هشت هزار و 506 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد افزایش و در عین حال کمتر از پیش بینی بود.

**118 هزار از ورزشکاران اصفهان را بانوان تشکیل می دهند**
رییس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: جمعیت بانوان ورزشکار استان اصفهان، بیش از 118 هزار نفراعلام شده که این رقم برابر با 45 درصد کل ورزشکاران این استان است.
نسرین شاکری افزود: 261 هزار و 627 ورزشکار زن و مرد در استان اصفهان بصورت سازمان یافته و در قالب 50 هیات ورزشی فعالیت فعالیت دارند.

**دیدگاه قطعی برای حذف حوض میدان امام (ره) وجود ندارد**
مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: هیچ بحث قطعی درباره حذف حوض از مرکز میدان امام(ره) مطرح نیست و فقط ایده ها و طرح هایی در این زمینه به منظور احیای بازی چوگان پیشنهاد شده است.
شهرام امیری افزود: ساماندهی مرکز میدان امام (نقش جهان) اصفهان بویژه حوض آن با در نظر گرفتن خرد جمعی و کارکردهای امروزی این بنای تاریخی، انجام می شود.
6994 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.