به گزارش ایرنا علی اصغر رفیعی نژاد عصر شنبه درجلسه شورای اداری شهرضا افزود: این شهرستان 2 برابر سهم خود طرح های فراگیر اشتغال به بانک های عامل معرفی کرده است.
وی افزود: تعداد کارورزان ثبت نام شده در طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی نیز 752 نفر است که از این تعداد تنها30 نفر مشغول به کار شده اند.
فرماندار شهرضا گفت: امسال برای 373 نفر در بخش مشاغل خانگی اشتغال ایجاد و در زمینه اشتغال روستایی 58 طرح با 49 میلیارد و 970 میلیون ریال اعتبار به بانک ها معرفی شد.
امام جمعه شهرضا نیز در ادامه این جلسه با اشاره به بر پایی اولین نمازجمعه رسمی در کشور به فرمان امام خمینی (ره) به امامت آیت الله طالقانی در سال 1358 گفت: اکنون در بیش از 500 شهر کشور نمازجمعه برپا می شود.
حجت الاسلام حاج شیخ سیف الله یعقوبی تصریح کرد: نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی اسلام و محل اتحاد قشرهای جامعه است.
وی افزود: امروزه در جامعه اسلامی همه ارکان نظام باید با مردم و مسئولان هماهنگ بوده و هرچه دشمن، عداوت را بیشتر می کند ما باید همدل ، هماهنگ و فرمانبردار ولایت باشیم .
شهردار شهرضا نیز گفت: بخشی از خدمات مانند اتوبوسرانی و مدیریت کشتارگاه دراین شهر برون سپاری شده که در کاهش هزینه ها وچابک سازی شهرداری نقش مطلوبی داشته است.
رحیم جافری افزود: شهرداری شهرضا در یک سال اخیر 22پروژه اجرا کرده است.
وی اجرای طرح کاهش ترافیک شهری شهرضا را ضروری دانست و گفت: با توجه به مطالعات مشاور ترافیکی شهرداری، گره های ترافیکی شهر شناسایی شده و امسال کاهش ترافیک شهری یکی از برنامه های اصلی شهرداری است.
شهرستان شهرضا با 60هزار نفر جمعیت در 70کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
پ/7144/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.