غلامعلی زاهدی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد زائر که در قالب 27 پرواز به مکه و مدینه رهسپار می‌شوند، 41 کاروان متعلق به اصفهان، سه کاروان متعلق به چهارمحال و بختیاری و یک کاروان متعلق به یزد است.
وی اضافه کرد: در مجموع پنج هزار و 785 نفر زائر از استان اصفهان به همراه 214 عامل اجرایی و همچنین 452 زائر از استان چهارمحال و بختیاری و 140 زائر از استان یزد از طریق فرودگاه اصفهان عازم سرزمین وحی می شوند.
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان افزود: از 27 پرواز حج تمتع، 19 پرواز به مدینه بعد و شش پرواز به مدینه قبل می رود.
وی خاطرنشان کرد: زائران کاروان‌های مدینه بعد از 8 تا 15 مرداد و زائران کاروان‌های مدینه قبل از 16 تا 19 مرداد به حج تمتع اعزام می‌شوند.
زاهدی خاطرنشان کرد: تاکنون معاینات زائران انجام شده و کلاس‌های آموزشی آنها در حال برگزاری است و بزودی امور مربوط به صدور روادید زائران نیز آغاز می‌شود.
وی تصریح کرد: ثبت نام برای حج تمتع تا سال 86 صورت گرفته است و اعزام تمام افراد ثبت نام شده که حدود یک میلیون و 300 هزار نفر هستند تا حدود 9 سال دیگر ادامه خواهد داشت.
سال گذشته پنج هزار و 750 نفر از حجاج اصفهانی در قالب 41 کاروان با 24 پرواز عازم سرزمین وحی شدند.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با 10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
6027/6994
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.