به گزارش ایرنا، امیر قلعه‌نویی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان با بیان ابراز امیدواری کرد که حسادت ها در فوتبال از بین برود و لیگ هجدهم فصلی لذت بخش برای همه باشد.
قلعه نویی گفت: تیم صنعت نفت آبادان، تیمی ریشه دار و پرطرفدار در فوتبال کشور است و هر دو تیم فردا بازیی خوب را به نمایش خواهند گذاشت.
وی اضافه کرد: بازیکنانی جدید به تیم سپاهان پیوسته اند و با آمدن یک هافبک خارجی، تیم ما تکمیل می‌شود.
سرمربی تیم سپاهان در ادامه از مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه که به گفته وی شرایطی خوب را برای تیم سپاهان فراهم کرده قدردانی کرد.
قلعه نویی درپاسخ به سوالی در باره تیم سابق خود یعنی ذوب اهن اصفهان گفت: سال گذشته فصل خوبی را با ذوب آهن گذراندم آذری، هیات مدیره و تماشاگران برا ی موفقیت این تیم تلاش کردند،،چند سال در سپاهان بودم و یک کلمه هم از استقلال نگفتم و در حال حاضر هم از ذوب آهن چیزی نمی گویم وبرای آنها آرزوی موفقبت دارم.
قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی در باره اینکه چرا در برترین های فوتبال کشور نامی از ذوب آهن اصفهان نبود گفت: مربیگری من باعث شد چیزهای خوبی دیده نشود، چرا یک نفر از ذوب آهن در بین برترین ها نبود و 10 سال است که آقایان این مشکل را با من دارند.
سرمربی سپاهان همچنین در پاسخ به سوالی در باره اینکه وزارت نفت اعلام کرده شاید در آینده تیم‌های نفتی در فوتبال حضور نداشته باشند گفت: هزینه اداره این تیم‌ها در برابر میلیاردها پولی که هزینه می‌شود چیزی نیست، این حرف ها را می زنند که بعضی تیم‌ها در لیگ شرکت نکنند.
وی گفت: مردم خوزستان نقش محوری در هشت سال دفاع مقدس داشتند، در آبادان غیر از فوتبال چه چیزی باعث خوشحالی مردم است.
قلعه نویی گفت: در اصفهان فقط سپاهان مانده که اگر این تیم راهم بگیرند چیزی نخواهند ماند چون از طریق فوتبال شادابی به مردم تزریق می شود.
وی همچنین با اشاره به محرومیت هوداران تیمش در دیدار فردا گفت: فوتبال یک فرصت است و در آن 10 روزی که در جام جهانی بودیم، مردم هم شاداب بودند با اینحال باید اصول حرفه‌یی هواداری را رعایت کنیم.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های سپاهان و صنعت نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر کشور عصر فردا در ورزشگاه بدون تماشاگر نقش جهان اصفهان برگزار می شود.
8114 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.