'حسین غفرانی' روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، جمعیت هدف استان اصفهان را افزون بر چهار میلیون نفر اعلام کرد و افزود: از این آمار بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر موفق به دریافت کارت هوشمند ملی شده اند.
وی از 30 درصد باقی مانده جامعه هدف برای دریافت کارت هوشمند ملی درخواست کرد که هر چه سریعتر برای دریافت کارت به مراکز ثبت احوال مراجعه کنند .
مدیرکل ثبت احوال اصفهان افزود: هم اکنون سامانه های سیار برای دریافت اطلاعات و صدور کارت هوشمند ملی در نقاط مختلف استان اصفهان از جمله روستاها، مناطق عشایری، زندان ها و پادگان ها، آماده ارائه خدمات دریافت کارت هوشمند ملی به متقاضیان است.
وی، از شهروندان درخواست کرد که با مراجعه به سایت سامانه ثبت نام کارت هوشمند ملی به نشانی www.ncr.ir هر چه سریع تر ثبت نام کنند.
غفرانی اضافه کرد: برای دریافت کارت هوشمند ملی نیاز به تعویض شناسنامه نیست اما عکسدار بودن آن الزامی است.
وی بااشاره به اینکه پیش از این کارت هوشمند ملی طی چهار ماه صادر می شد، گفت: در ماه های اخیر با اضافه شدن خطوط صدور کارت هوشمند ملی این زمان به 15 تا 30 روز کاهش یافته است.
هم اکنون کارت هوشمند ملی برای افرادی که به سن 15 سالگی رسیده اند صادر می شود و جمعیت بالای 15سال استان اصفهان افزون بر چهار میلیون نفر است.
کارت هوشمند ملی با سه کاربرد اصلی شناسایی، تصدیق هویت و امضای دیجیتال، این امکان را فراهم می‌ کند تا از آن به عنوان یک ابزار چند منظوره استفاده شود.
6994 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.