به گزارش ایرنا، رئیس هیات فوتبال آران و بیدگل روز شنبه در حاشیه این آئین به خبرنگاران گفت: این مسابقات فوتسال رده سنی زیر 12 سال مهمترین جشنواره ملی پسران است که با هدف استعدادیابی با حضور 24 تیم برگزار می شود. 
نصرت الله قربانی افزود: 300 نفر ورزشکار در این مسابقات حضور دارند و نزدیک به 50 داور و مربی همراه با تعدادی استعدادیاب برگزاری این مسابقات را بر عهده دارند.
وی بیان کرد: تیم های شرکت کننده به 6 گروه چهارتایی تقسیم شدند و هر یک سه بازی با یکدیگر انجام می دهند که در مجموع 76 مسابقه خواهد شد.
رئیس هیات فوتبال آران و بیدگل با اشاره به برگزاری این مسابقات تا سوم مردادماه اضافه کرد: این جشنواره به دلیل نبود تقویم مسابقه رسمی برای این رده سنی، سالانه با تلاش اداره های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش برگزار می شود.
او در ادامه نیز به صعود تیم فوتسال امید هیات فوتبال آران و بیدگل به مرحله نهایی مسابقات فوتسال مناطق کشور اشاره کرد و گفت: این نخستین پیروزی بزرگ در تاریخ فوتبال این شهرستان در لیگی کشوری است که در کنار میزبانی مسابقه های نونهالان نویدبخش روزهای خوشی برای ورزش و به ویژه فوتبال در این منطقه می باشد.
آران و بیدگل در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است. 
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.