آرش ذاکری زاده روز چهارشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: تا پایان سال 96 تعداد ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی شهر اصفهان 132 ایستگاه بوده است که این تعداد هم اکنون به 152 ایستگاه افزایش یافته و بنا به سیاست های شهرداری اصفهان این آمار باید تا پایان سال 97 به 150 ایستگاه افزایش یابد.
مسئول ایستگاه های صبحگاهی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طبق آمار و سرشماری انجام شده، هم اکنون 5 هزار و 450 نفر با بیمه ورزشی در ایستگاه های صبحگاهی ورزش می کنند ادامه داد: بازرسان سازمان در دو هفته اخیر از این مراکز بازدید داشتند و نیازسنجی در این ایستگاه ها صورت گرفته است.
وی یادآور کرد: ایستگاه های صبحگاهی مجهز به وسایل مورد نیاز مانند چادر و سیستم صوتی است و برخی ایستگاه های جدید نیز به وسایل ورزشی از جمله توپ و استپ تجهیز شده است.
ذاکری زاده گفت: کارشناسان تربیت بدنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به پایش سلامت ورزش آموزان ایستگاه های صبحگاهی پرداخته و شناسنامه سلامت برای این افراد تشکیل داده اند که در آن ناهنجاری های اسکلتی، قند خون و سایر بیماری ها در این افراد بررسی می شود.
وی تعداد مربیان زن و مرد ایستگاه های صبحگاهی را 105 نفر برشمرد و افزود: این مربیان زیر نظر سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری به فعالیت می پردازند.
وی به اشتیاق و استقبال بسیاری از ارگان ها و مراکز شهر اصفهان برای دایر کردن ایستگاه ورزش صبحگاهی به صورت دائمی اشاره کرد و گفت: ایستگاه های صبحگاهی برای مراکز درمانی، روانشناسی و روان درمانی مورد نیاز است و در این زمینه درخواست های زیادی داشته ایم.
مسوول ایستگاه های صبحگاهی شهرداری اصفهان تصریح کرد: هم اکنون دو ایستگاه ورزشی ویژه بانوان و آقایان در بیمارستان غرضی دایر شده که مربیان تخصصی در آن به ارائه تمرینات ورزشی ویژه و تخصصی می پردازند.
وی همچنین درباره ساعات فعالیت ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی شهر اصفهان گفت: ایستگاه های ورزش صبحگاهی ساعت 5:30 تا 7:30 صبح و ایستگاه های عصرگاهی در تابستان ساعت 19 تا 20:30 در مناطق 15 گانه دایر است.
ت/7135 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.