به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به اختلاف طبقاتی درکشورافزود:در حالی که برخی برای خرید طلای ازدواج دچار مشکل هستند ، فردی 2 تن طلا خریداری می کند.
وی تاکید کرد: آیا درست است چوب حراج به طلای مملکت بزنیم و پشتوانه ارز مملکت در جیب عده ای حرام خوار خائن برود، با این بهانه که روی آن از آنها مالیات اخذ می شود.
حجت الاسلام میردامادی افزود : نباید دلار ارزان بین عده ای توزیع کرد که برای سفرهای آنتالیا و امثال آن مصرف کنند و چوب حراج به ارز و بیت المال زد.
وی خاطر نشان کرد: ملت ما خوب است و با همه سختی ها ساخته اند و چه بسا یک خانواده سه فرزند در راه خدا داده است ولی چه خوب است به مردم نشان دهیم در راه عدالت و مساوات حرکت می کنیم.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص خرید جنس ایرانی و جلوگیری از ورود کالای قاچاق، گفت: چه کسانی پشت پرده این قاچاق ها هستند و این کالاها از چه طریق وارد می شود، مسئولان باید قاطعانه رسیدگی کنند.
امام جمعه موقت اصفهان همچنین در زمینه سیاست خارجی و رابطه با دیگر کشورهای دنیا گفت: ما می توانیم جز آمریکا با سایر کشورها رابطه داشته باشیم ؛ عزت و قدرت نزد خداست و لذا رابطه و مذاکره به معنای تسلیم شدن دربرابر ابرقدرتها نیست بلکه مذاکره ما باید قهرمانانه با اتکا به قدرت خدا باشد.
وی تاکید کرد: ما به پیروزی نهایی نزدیکیم و اگر با صبر و استقامت مقاومت کنیم پیروزی از آن بندگان خداست.
حجت الاسلام میردامادی همچنین با اشاره به از بیانات رهبر معظم انقلاب در دانشکده افسری افزود: برخی می گویند برای کاهش موزی گری دشمن تسلیم شویم در حالی که این مطلب کج فهمی است .
امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: هزینه تسلیم شدن به مراتب بیش از ایستادگی و مقاومت است.
7134/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.