سمیرم
امام جمعه موقت سمیرم گفت: نگاه به شرق و غرب ما را به سرمنزل مقصود نمی رساند بلکه نگاه به توان و تولید داخلی است که چاره کار ما و راهگشاست.
حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نمازجمعه این هفته سمیرم اظهار کرد: در حدود یک دهه گذشته رهبر انقلاب همه سال ها را با عناوین اقتصادی نام گذاری کرده اند که این موضوع نشان از توجه و آینده نگری ایشان دارد.
وی این آینده بینی ها را ناشی از حکیم بودن معظم له برشمرد و افزود: تنها نسخه شفا بخش نجات کشور عمل به اقتصاد مقاومتی با رویکرد جهادی است.
خطیب جمعه موقت سمیرم گفت: نگاه به دست کد خدا باید به نگاه به سخن و توصیه ولی خدا تغییر کند تا شاهد پیشرفتی مشابه دست آوردهای نظامی و موشکی مان در سایر قسمت ها نیز باشیم.
به گفته او، مشکلات و معضلات امروز به خاطر تحریم نیست بلکه بخش بزرگی از این مسائل به علت مسائل و چالش های فراگیر داخلی بویژه ویژه خواری ها، رانت و سیاسی بازی دولت هاست.
7147

تیران و کرون
امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: دستگاه های نظارت برخورد جدی با متخلفان داشته باشند تا اینکه از مانع از تداوم تخلف و فساد در کشور شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: برخورد دستگاه قضایی و نظارتی با سران فساد و متخلفان به گونه ای باشد که در تداوم جرم و تخلف بازدارنده باشد.
وی بیان کرد: همه مردم نیز با مسئولان و دستگاه های نظارتی برای جلوگیری از ترویج فساد همکاری کنند و تخلفات اقتصادی و اداری را گزارش کنند تا بر اساس گزارش مردمی مسئولان دستگاه های نظارتی از تخلفات باخبر شوند.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه ترویج فساد از توطئه های دشمنان علیه نظام است، تصریح کرد: دشمنان نظام با استفاده از ترویج فساد به ویژه فساد و آشوب اقتصادی در کشور به دنبال گسترش تبعیض و ایجاد نارضایتی بین مردم هستند که در این شریط طمع داران به دنیا با احتکار و انحصار بازار اهداف دشمنان را محقق می سازند.
7131

نایین
امام جمعه نایین گفت: حج می تواند برادری دینی را در داخل کشور و نیز بیرون مرزها افزایش دهد.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین افزود: چند سال پیش برخی حجاج سالمند درباره احکام دینی آگاهی کافی نداشتند اما برای انجام مناسک حج اطلاعات و باورهای دینی آنها تقویت شد.
وی کنگره عظیم و جهانی حج را مظهر وحدت و اعلام برائت از مشرکان بیان کرد و گفت: این کنگره بزرگ مظهر وحدت و اعلام برائت از مشرکان در عصر حاضر از جمله استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است.
امام جمعه نایین افزود: بدون شک اعلام برائت از مشرکان در مراسم حج توسط میلیون‌ها زائر بیت‌ الله الحرام زمینه‌ رهایی ملت‌های مسلمان از یوغ جهانخواران و مفسدان عالم رژیم‌های آمریکا، اسرائیل و آل سعود و آزادسازی حرمین شریفین از اسارت مزدوران است.
7136

کاشان
نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان گفت: دشمنان برای مبارزه با جهان اسلام به ویژه در مورد مسئله فلسطین و یمن دامن گسترده و سیاست های شیطانی خود را معامله قرن نامگذاری کردند که به فضل الهی محقق نخواهد شد.
آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نمازجمعه کاشان افزود: قدس به کوری چشم دشمنان پایتخت مردم فلسطین باقی خواهد ماند؛ گرچه برخی دولت های اسلامی که هیچ اعتقادی به اسلام ندارند، با نادانی و به پیروی از هوس های دنیوی به پیشمرگ ایالات متحده تبدیل شدند.
وی بیان کرد: با وجود همه این شرایط امت های اسلامی با اتکال به پرودگار متعال بر دشمنان خود پیروز خواهند شد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان در ادامه به دیدار رئیس جمهوری ایالات متحده و روسیه در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: حتی مقام های آمریکایی نیز دیدار ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ را یک رسوایی برای ملت خود عنوان کردند.
او اضافه کرد: نشست خبری ترامپ و گفته های وی مفتضح ترین عملکرد یک رئیس جمهوری ایالات متحده به شمار می رود که در نهایت در برابر پوتین زانو زد.
آیت الله نمازی تشریح کرد: تنها دستاورد ترامپ دریافت یک توپ فوتبال به عنوان هدیه بود، بدین معنی که توپ در زمین آمریکاست.
وی در ادامه با اشاره به روز بقاع و اماکن متبرکه بیان کرد: امامان و امامزادگان به عنوان ستاره های آسمانی هستند که بنا بر رویدادهای تاریخی، حکمت و تدبیر خداوند سبحان در نقاط مختلف پراکنده شدند.
امام جمعه کاشان افزود: حضرت امام رضا (ع) و برادر ایشان احمد بن موسی (شاه چراغ) در کنار سایر امامزادگان به عنوان هدیه الهی به ایران هجرت کردند و وجود آنها از جمله در منطقه کاشان پناهگاه دردمندان است.
او در ادامه نیز به ورود پیکر پاک 75 شهید دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه به کشور در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: هر گاه مشکلات و اختلاف ها بین مسئولان و گروه ها به بهانه های گوناگون بالا می گیرد، تعدادی از شهدا از سوی گروه های تحقیق و تفحص کشف می شوند.
8123

اردستان
امام جمعه اردستان نیز گفت: ترامپ با هم پیمانان خود دست به دامن کشورهای منطقه شده که راه به جایی نخواهد برد و اگر سخنان مقام معظم رهبری اجرا شود، از مشکلات عبور خواهیم کرد.
حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه اردستان افزود: مسائل پیش آمده در کشور دغدغه همگانی است، به ویژه که شمر زمانه با لشکری از هتاکان می خواهد ایران را از پای در آورد اما باید هر سه قوه با کمک هم محکم در برابر مشکلات ایستادگی کنند.
وی بیان کرد: افرادی در میان به دنبال سوء استفاده از آشفتگی بازار هستند که باید برخورد با این متخلفان در حد لازم و کارآمد انجام و قوه قضائیه به طور قاطع وارد عمل شود.
امام جمعه اردستان اضافه کرد: ما با مذاکره برجامی اروپا کاری نداریم، همه باید برای عبور از این شرایط دست به دست یکدیگر دهند؛ مردم خواستار اجرای عدالت در کشور بوده و هر حرکت منجر به امیدواری مردم، به سود کشورونظام است.
او در ادامه به دعوت نمایندگان از مسئولان کشوری برای حضور در شهرستان ها اشاره و تصریح کرد: حضور مسئولان و شنیدن حرف های مردم در جهت آشنایی بیشتر با مشکلات کار خوبی است اما فارغ از این تشریفات، باید آثار این رفت و آمدها برای مردم به صورت ملموس درآید.
7431/8123

آران و بیدگل
امام جمعه موقت آران و بیدگل با اشاره به ضرورت حفظ وحدت در شرایط کنونی کشور گفت: مردم، مسئولان و همه گروه ها باید وحدت کلمه را حفظ کرده و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب در برابر دشمن موضعی هماهنگ نشان دهند.
حجت الاسلام علی روحانی افزود: دشمن جنگ اقتصادی را در برابر ایران پیش گرفته و همگان باید مانند زمان جنگ تحمیلی یکپارچه در راه بی اثر کردن توطئه های دشمن حرکت کنند.
وی بیان کرد: همه گروه های سیاسی و مردمی دوران جنگ تحمیلی در کنار هم توانستند دشمن تا دندان مسلح را شکست دهند و درس عبرتی به دشمنان انقلاب اسلامی بدهند.
امام جمعه موقت آران و بیدگل با انتقاد از کسانی که به دنبال مشکل تراشی برای دولت هستند، تصریح کرد: ما نباید به نحوی در پایگاه های اینترنتی و شبکه‌ها موضع گیری کنیم که موجب تضعیف دولت شویم و وحدت را از بین ببریم.
او تاکید کرد: جنگ اقتصادی ناشی از ضعف دشمنی است که از توطئه های پیشین خود علیه انقلاب اسلامی ایران شکست خورده و باید با صبر و تقوی در این جنگ نیز آنها را شکست دهیم.
7472/8123

گلپایگان
امام جمعه گلپایگان گفت: مسئولان باید برای رفع نیازها و مشکلات مردم مستضعف به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی کار اساسی انجام دهند.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی طهماسبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به مناسبت سالروز انتخابات دومین دوره یاست‌جمهوری ایران در2 مرداد 1360 و انتخاب شهید رجایی به عنوان رئیس جمهوری گفت: شهید رجایی نماد خدمت و ساده زیستی بود و مسئولان باید با الگوگیری از این شهید والامقام و دیگر شهدای انقلاب اسلامی در خدمت گذاری به مردم غفلت نکنند.
وی افزود:امروز اشرافی گری برخی از مسئولان بزرگترین خطری است که نظام را تهدید می کند و این موضوع بارها از سوی امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است و در دیدار نورزوی امسال نیز رهبرمعظم انقلاب ساده زیستی و روحیه خدمت رسانی به مردم را بخصوص دهه 60را، به مسئولان نظام یاد آور شدند.
7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.