همزمان با افتتاح شهر کتاب اصفهان جمعی از نویسندگان بزرگ معاصر، کتاب‌هایشان را برای علاقه‌مندان و مخاطبان امضا می‌کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مجری برنامه کتاب باز در این‌باره به ایلنا گفت: برای نخستین بار شاهد افتتاح شهر کتاب با اخذ مجوز از برند این فروشگاه در اصفهان هستیم.

سروش صحت ادامه داد: این فروشگاه به‌عنوان پاتوق فرهنگی شهر در نظر گرفته شده و قصد ما ایجاد فضایی برای اهالی فرهنگ و هنر بود تا در شهر کتاب بتوانند کتاب بخوانند، فیلم ببینند، در کارگاه‌های نویسندگی و بازیگری و غیره شرکت کنند و خلاصه از آمدن به شهر کتاب لذت ببرند.

وی اضافه کرد: در ماه دو تا سه برنامه فرهنگی در شهر کتاب خواهیم داشت که با حضور هنرمندان و نویسندگان سرشناس مشوری و اصفهانی برگزار خواهد شد و تلاش می‌کنیم فضایی در خور شأن شهر فرهنگ و تمدن اصفهان در شهر کتاب ایجاد کنیم.

مجری برنامه کتاب‌باز خاطرنشان کرد: علی خدایی، نسیم مرعشی، عباس عبدی، پوریا عالمی، سارا سالار، سیاوش گلشیری، محمد طلوعی همزمان با افتتاح شهر کتاب اصفهان آثارشان را برای مخاطبان‌شان امضا می‌کنند.

شعبه رسمی شهر کتاب در اصفهان با همت سروش صحت دایر شده و فردا(جمعه 29 تیرماه) با حضور بازیگران و نویسندگان مطرح کشور افتتاح خواهد شد و امضای کتاب نویسندگان ساعت 5 بعدازظهر فردا تیرماه خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.