به گزارش ایرنا؛سردار مجتبی فدا روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج فریدن با بیان اینکه در شرایط کنونی، پیگیری حل مشکلات مردم همراه با حفظ وحدت ملی بالاترین ثواب را دارد، افزود: هر شخص در هر جایگاه و تصدی چنانچه در جهت تفرقه، نفاق و دو قطبی کردن جامعه حرکت کند بدون شک بزرگترین خائن به نظام و شهدا است.
وی بر ضرورت رسیدگی به مطالبات مردم تاکید و در عین حال تصریح کرد: دشمن درصدد است تا با نفوذ در بین مردم، اغتشاش و هرج و مرج به راه اندازد و اهداف شوم خود را عملی سازد.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بیان کرد: تقوا، ایستادگی و وحدت می تواند ما را به سرمنزل مقصود برساند و ملت ایران با صبر، تلاش، هوشیاری و به یاری خداوند از این گردنه حساس به سلامت عبور خواهد کرد.
سردار فدا دلیل شدت یافتن و استمرار دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ اقتدار کشور و از بین بردن نقشه های شوم دشمن برای ایجاد خاورمیانه جدید دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران با هوشمندی و حضور موثر در منطقه معادلات دشمنان و بدخواهان را بر هم زده است.
وی تصریح کرد: در پی این شکست های سنگین، دشمن تمام ظرفیت های خود در بخش های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را به میدان آورده است و خیال سرنگونی انقلاب را در چهلمین سالگرد پیروزی در سر می پروراند.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: اما آنها کور خوانده اند و این توطئه نیز به یاری خدا و هوشمندی ملت ایران خنثی خواهد شد.
سردار فدا با اشاره به اینکه در عرصه سیاست کشور، ادبیات قاطع و برآمده از موضع قدرت از سوی رهبر معظم انقلاب و به تبع آن سایر مسئولان به جریان افتاده است، افزود: همه این ها به پشتوانه استقامت و هوشیاری مردم ایران است.
وی با تاکید بر اینکه هیج کس نباید منکر مطالبات مردم شود، افزود: در جریان این مطالبه گری ها صف مردم از صف ضد انقلاب جداست و این حقیقت بخوبی در تجمعات اخیر خود را نشان داد و مردم با هوشیاری و تیزبینی هر جا دیدند که پای عناصر آشوب و تفرقه در میان است، صف خود را جدا کردند.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از فریدن به عنوان منطقه ای با استعداد و برخوردار از ظرفیت های بالا نامبرد و افزود: متاسفانه گسست های سیاسی و ایجاد فاصله بین گروه ها و فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی موجب شده تا فریدن از جایگاه اصلی خود عقب بماند که جبران این عقب ماندگی ها در گرو بسیج تمام ظرفیت ها و استفاده از تجارب همه گروه ها برای رشد و توسعه این منطقه است.
وی افزود: کار گریزی، کم کاری و سستی آفت پیشرفت است بنابراین باید با روحیه و همت جهادی و کار شبانه روزی مشکلات را کنار زد و با امید، نشاط، سرزندگی و همدلی به اهداف عالی دست یافت.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در پایان با قدردانی از تلاش های سرهنگ ' احسان سروش ' فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج فریدن، از سرهنگ ' سید فضل الله بهرامی ' فرمانده جدید این ناحیه به عنوان فردی انقلابی، برخودار از روحیه تعامل، با انگیزه و پرتلاش نام برد و گفت: خدمات و عملکرد قبلی وی در شهرستان بوئین میاندشت موجب شد سپاه این ناحیه که حتی از ساده ترین امکانات و تجهیزات بی بهره بود به سپاه 30 ساله اصفهان تنه بزند.
امام جمعه داران نیز در مراسم احیای ارزش های دینی در شرایط کنونی را نیازمند تخصص و خلاقیت دانست و گفت: اصرار بر استفاده از روش های سنتی به ضرر نهادهای انقلابی از جمله سپاه و روحانیت است و باید برای یاری دین یا تمام قوا و اندیشه وارد میدان شد.
حجت الاسلام سیاوشی با بیان اینکه اگر حوزه اقتصادی ضربه بخورد بخش های دیگر را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد، تاکید کرد: باید با تکیه بر تخصص و همت مشکلات اقتصادی را برطرف کرد زیرا دین به اقتصاد وصل است و شدت یافتن مشکلات اقتصادی، مردم را از حکومت دینی مایوس می کند.
امام جمعه داران بر ضرورت راه اندازی ستاد بررسی چالش های شهرستان و ارائه راهکارهای برون رفت از این مشکلات تاکید کرد و گفت: با تکیه بر وجود نیروهای توانمند، انقلابی، متدین و مخلص می توان به تبعیض ها و تضییع حقوق مردم این منطقه پایان داد.
همچنین معاون فرماندار فریدن در این مراسم با اشاره به اوضاع آشفته کشور در اوایل انقلاب گفت: سرمایه بزرگ اعتماد مردم توانست انقلاب نوپای ما در برابر هجمه 30 قدرت دنیا و انبوه مشکلات پایدار کند.
صفر بدیع الزمانی افزود: دشمن به دنبال بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام و دولتمردان است و در این شرایط نباید ناآگاهانه یا آگاهانه آب به آسیاب دشمن بریزیم.
وی از سپاه به عنوان یک نهاد تاثیرگذار در همه زمینه ها نام برد و افزود: از این ظرفیت باید به خوبی در جهت سازندگی و پیشرفت کشور استفاده کرد.
اکبر ترکی، نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی هم در بخشی از این مراسم با مروری بر مضامین چند آیه از قرآن کریم؛ ایستادگی و حفظ وحدت را مهم ترین ضرورت امروز کشور دانست.
سرهنگ ' سید فضل الله بهرامی ' فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج فریدن هم طی سخنانی با بیان اینکه تفکر جناحی و تعابیر چپی و راستی موجب عقب ماندگی است، افزود: ضمن احترام به تمام سلایق و علایق سیاسی، راهبرد ما انجام فعالیت های فراجناحی و کار جهادی است .
مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج فریدن روز یکشنبه با حضور جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان برگزار شد.
این مراسم با حضور جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان، ائمه جمعه شهرهای داران و دامنه، معاون فرماندار فریدن، نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس و همچنین جمعی از مردم، بسیجیان و فرماندهان شهرستان های فریدن و بوئین میاندشت در محل نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج فریدن برگزار شد.
در این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش های سرهنگ احسان سروش قدردانی و سرهنگ سید فضل الله بهرامی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج فریدن معرفی شد.
سرهنگ سید فضل الله بهرامی پیش از این فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوئین میاندشت را بر عهده داشت.
9861 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.