' غلامعلی زاهدی ' روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین 294 نفر از در قالب عوامل خدماتی، پزشکی و مدیران کاروان ها، این زائران را همراهی خواهند کرد.
وی زمان آغاز اعزام حجاج از استان اصفهان به سرزمین وحی را هشتم مرداد اعلام کرد و افزود: مراحل اعزام حجاج اصفهانی به مدینه و مکه مکرمه تا 19 مرداد ادامه می یابد.
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان افزود: طی جلسات متعدد هماهنگی های لازم با فرودگاه اصفهان به منظور اعزام این تعداد زایر انجام شده است.
وی مدت اقامت حجاج این استان در عربستان سعودی را بین 31 تا 33 روز اعلام کرد و گفت: مدیران کاروان های زیارتی برای زائران بیت الله الحرام بین 10 تا 12 جلسه آموزشی برگزار کرده اند که این برنامه ها مراحل پایانی خود را طی می کند.
زاهدی با بیان اینکه امروز آغازین روز هفته حج است، اظهار کرد: برنامه های این هفته در استان با برنامه میثاق با شهدا و حضور عوامل اجرایی و مدیران کاروان ها در گلستان شهدای اصفهان آغاز شد.
وی ادامه داد: در این هفته همچنین برنامه های دیگری از جمله دیدار با آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و همچنین برگزاری نمایشگاه تصویری در سالن سازمان حج و زیارت اصفهان در دستور کار قرار دارد.
هر ساله اول تا هفتم ذی القعده به عنوان هفته حج نامگذاری شده است.
7134/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.