به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان، هدف از برپایی این همایش را بررسی وضعیت کنونی و ارائه پیشنهادها برای چشم اندازهای آینده در حوزه مهمانپذیری و هتلداری این استان عنوان کرد.
روابط عمومی جهاد دانشگاهی اصفهان روز یکشنبه به نقل از ' داریوش اسماعیلی' ، 'سرمایه گذاری'، 'آموزش و مدیریت'، 'بوم گردی'، 'ارتقا و برندسازی'، 'هتلداری سبز'و 'صنایع وابسته' را از محورهای این همایش اعلام کرد.
وی افزود: این همایش با حضور متخصصان، ذینفعان و دانشجویان حوزه گردشگری و بوم گردی در قالب های سخنرانی نشست تخصصی و پنل پرسش و پاسخ برگزار می شود.
اسماعلیی با اشاره به اینکه این همایش به همت جهاد دانشگاهی و مرکز علمی فرهنگی و گردشگری نقش جهان و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می شود، گفت: در این همایش برخی مسئولان شهری و استانی، متخصصان و اساتید دانشگاه ها در حوزه گردشگری، فعالان و شاغلان در این حوزه و دانشجویان حضور خواهند داشت.
وی اظهار امیدواری کرد: با ارائه راهکارهای کاربردی در این همایش و استفاده از بروندادهای قابل اتکا و قابل استفاده، سطح کیفی مهمانپذیرها و هتل های استان اصفهان به عنوان یک شهر گردشگرپذیر ارتقا یابد.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان، یادآور شد: این نهاد دانشگاهی پس از تجربه موفق در برگزاری همایش 'ایمنی و حقوق ورزشی در اجرای تورهای طبیعت‌گردی و کوهنوردی' اقدام به برپایی دومین همایش استانی در حوزه گردشگری کرده است.
استان اصفهان به عنوان قطب گردشگری کشور، دارای 107 شهر و یکهزار و 934 روستاست و با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و 850 مورد آن به ثبت ملی و هفت اثر آن به نام های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع و سه قنات به نام های 'وزوان' ،'مزدآباد' و 'مون' به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.
همچنین استان اصفهان دارای بیش از 600 خانه تاریخی است که بیش از نیمی از آنها در شهر اصفهان قرار دارد.
استان اصفهان دارای 90 هتل و 65 مهمانپذیر است.
6994 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.