به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان روز شنبه در آئین کلنگ زنی این طرح گفت: طول شبکه انتقال مجتمع آبرسانی 106کیلومتر، شبکه توزیع 116 کیلومتر، 10 مخزن با حجم سه هزار مترمکعب و سه ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 33 لیتر بر ثانیه است.
محمدحسین قرائتی افزود: اعتبار مورد نیاز بیش از 2 هزار و 800 میلیارد ریال است و جمعیتی افزون بر سه هزار و 700 نفر با اجرای این طرح آبرسانی زیر پوشش قرار خواهند گرفت.
وی بیان کرد: ساخت مخزن اصلی در مرحله نخست این طرح با اعتبار 20 میلیارد ریال آغاز شده و با تکمیل این طرح اهالی دهستان برزاوند از آب آشامیدنی پایدار و بهداشتی برخوردار می شوند.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه هدف از اجرای طرح آبرسانی را تامین آب سالم و پایدار برای روستاهای دهستان برزاوند عنوان کرد و گفت: آب مورد نیاز این طرح از خط اصفهان بزرگ تامین خواهد شد.
حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد اضافه کرد: هم اکنون 96 روستا در شهرستان اردستان با تانکر آبرسانی می شوند که برابر با 25 درصد از حجم آبرسانی روستاهای استان اصفهان است که باید به جای این کار نسبت به مجتمع سازی اقدام شود.
وی بیان کرد: شهرستان اردستان دارای 163 روستای دارای سکنه می باشد که افزون بر 150 روستا زیر پوشش آب و فاضلاب روستایی قرار دارند.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.