به گزارش خبرنگار ایرنا، سید جواد ساداتی نژاد روز شنبه در آئین بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی آران و بیدگل بیان کرد: صنایع منطقه کاشان از 17 استان کشور بیشتر است و این امر نشان دهنده جایگاهی ویژه می باشد که نیازمند نگاهی ویژه از سوی مسئولان در قالب تفویض اختیار بیشتر است.
وی افزود: با توجه به جمعیت 2 شهرستان، 55 هزار نفر از مردم منطقه کاشان در کارخانه های تولید فرش ماشینی مشغول هستند و این منطقه دومین قطب تولید فرش ماشینی جهان است.
نماینده کاشان و آران و بیدگل به بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی حضرت ابوالفضل (ع) اشاره و بیان کرد: راه اندازی این مجموعه در آران و بیدگل با نزدیک به 80 درصد جامعه کارگری و حذف دفترچه های کاغذی (استفاده از نسخه الکترونیکی) برای مراجعان حضوری خدمت بسیار بزرگی است.
او اضافه کرد: فعالیت این درمانگاه نتیجه تلاش های بی وقفه مسئولان و همکاری ها در زمینه واگذاری زمین و پروانه رایگان بود که امید می رود الگویی برای سایر شهرهای ایران باشد.
ساداتی نژاد در ادامه تعطیلی در نوبت عصر و نبود خدمات سونوگرافی و رادیولوژی را از مشکلات این درمانگاه عنوان کرد و گفت: انتظار می رود با نظر مساعد مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی هر چه زودتر شاهد برطرف کردن این کاستی ها باشیم.
به گزارش ایرنا، درمانگاه تامین اجتماعی حضرت ابوالفضل (ع) آران و بیدگل با زیربنای 2 هزار و 600 مترمربع به ارزش 150 میلیارد ریال و شعبه 2 تامین اجتماعی کاشان در منطقه راوند این شهرستان در آئین هایی جداگانه با حضور سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به بهره برداری رسید.
آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.