به گزارش خبرنگار ایرنا، بهروز مهدلو روز پنجشنبه در نشستی با فعالان اقتصادی شهرستان کاشان گفت: طرح جامع مالیاتی خود شامل 32 طرح مالیاتی است که هم اکنون برخی از آنها در حال انجام می باشد.
وی افزود: طرح جامع مالیاتی دارای زیرساخت های گسترده ای است، رسیدگی به پرونده ها موردی انجام خواهد شد و در رسیدگی ها سلیقه ها و برداشت های شخصی از قانون حذف خواهد شد.
مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با اشاره به تخریب ها علیه این طرح جامع بیان کرد: همگان خواستار جلوگیری از بی عدالتی و تبعیض هستند و مودیان نباید از اجرای آن واهمه داشته باشند.
او با اشاره به دشواری های اجرای طرح جامع مالیاتی در کشور اضافه کرد: این طرح در سایر کشورها نیز به سادگی اجرا نشده و زمان زیادی را به خود اختصاص داده است.
مهدلو بدون اشاره به میزان مالیات پرداخت شده از سوی مردم استان اصفهان در سه ماه نخست سال جاری، از افزایش 10 درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال پیش خبر داد.
وی همچنین در ادامه از تفویض اختیارات امور مالیاتی استان اصفهان به شهرستان کاشان با هدف جلوگیری از هدر رفتن زمان، کاهش هزینه ها و رفت و آمدهای غیر ضرور خبر داد.
مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با تاکید بر اولویت تمرکززدایی افزود: همه پرونده های مالیاتی کاشان به جز برخی موردهای خاص به همین شهرستان ارجاع خواهد شد زیرا مودیان و سازمان با یکدیگر در سود شریک هستند و امور مالیاتی به دنبال افزایش اعتمادسازی در جامعه است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان نیز در این نشست گفت: مالیات دهی نیز افزون بر مالیات ستانی با مشکل رو به روست زیرا نحوه مالیات دهی در کشور هنوز بر اساس باورهای گذشته انجام می شود.
محمود تولایی افزود: شرایط جدید مبنی بر تامین منابع اقتصاد کشور از طریق مالیات نیازمند تعامل سه جانبه، تلاش همگانی و اعتمادسازی است و با توجه به حوزه وسیع فعالیت های اقتصادی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، به این منطقه باید توجه بیشتری در راستای برطرف شدن مشکلات صاحبان صنایع صورت گیرد.
به گزارش ایرنا، شماری از صاحبان صنایع و کسبه در ادامه این نشست که با حضور سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مشکلات مالیاتی خود را بیان کردند.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.