به گزارش ایرنا از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، ' مهدی احمدی فر ' روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از خیران و حامیان اکران فیلم قهرمانان کوچک در مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت امام حسین (ع) اصفهان افزود: فیلم بلند سینمایی 'قهرمانان کوچک' پیش از این در سینماهای حوزه هنری اصفهان به مدت یک ماه به روی پرده رفته بود .
وی افزود: برای حمایت از کودکان بیمار، این فیلم تا پایان امسال در یکی از سینماهای حوزه هنری و یا یکی از سانس های تمامی سینماهای این سازمان اکران خواهد شد.
سرمایه گذار فیلم قهرمانان کوچک نیز از اختصاص 50 درصد درآمد این فیلم به مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت امام حسین (ع) و ساخت قسمت دوم این فیلم خبر داد و گفت: با استقبال از این فیلم در یک ماه اکران در سینماها و اختصاص سی و پنج میلیون تومان از درآمد آن برای این مرکز درمانی، چنانچه بر سانس های اکران این فیلم افزوده شود درصدی از فروش این فیلم بار دیگر به مرکز آموزشی درمانی کودکان امام حسین (ع) اهدا خواهد شد.
' علی عبدی ' ادامه داد: درآمد اختصاص یافته به این مرکز برای عملیات توسعه مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت امام حسین (ع) هزینه خواهد شد.
در این برنامه با حضور سید حسین رضازاده مدیرعامل مجمع خیرین سلامت و محمد کیهانی شهردار منطقه 2 اصفهان و سایر خیران و مسئولان مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت امام حسین (ع) از مهدی احمدی فر رئیس حوزه هنری استان اصفهان، سید مصطفی حسینی مدیر امور سینمایی استان اصفهان ، سید مهیار حسینی مدیر پردیس سینمایی چهارباغ تجلیل شد.
فیلم «قهرمانان کوچک» به کارگردانی حسین قناعت و تهیه‌ کنندگی بیتا منصوری ساخته شده است و با موضوع حمایت از تولید کالای ایرانی و درباره چهار کودک و نوجوان هفت تا یازده ساله تکواندوکار است که پدرانشان، کارگران یک کارخانه تولید لوازم التحریر در شُرُفِ تعطیلی هستند.
این کودکان برای جلوگیری از بیکاری پدرانشان و گیر انداختن قاچاقچیان این کالا که در واقع عاملینِ اصلی این تعطیلی هستند، آنها را تعقیب می‌کنند.
د/7141/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.