به گزارش ایرنا، آیت الله حسین مظاهری روز سه شنبه در دیدار با معاون اول رییس جمهوری افزود: ایجاد اختلاف بین مسئولان، مهمترین مانع خدمت به مردم است و سبب افزایش مشکلات جامعه می شود.
این مرجع تقلید با اشاره به وجود نارسایی‌های کنونی در کشور بخصوص معضلات اقتصادی و معیشتی مردم، بر ضرورت حفظ وحدت، همدلی و همسویی همه ارکان جمهوری اسلامی تأکید کرد.
وی با بیان اینکه مشکلات کنونی کشور، سخت‌تر از مشکلات سال‌های آغاز انقلاب نیست، افزود: اگر مسئولان با هوشیاری و توجه کامل درصدد رفع اختلافات و ایجاد همدلی، هماهنگی و برنامه‌ریزی باشند، بدون تردید در عبور از تنگناهای فعلی نیز مانند گذشته سرافراز خواهیم بود و به فضل الهی لطمه‌ای نیز به جمهوری اسلامی وارد نخواهد شد.
آیت‌الله مظاهری در ادامه به مشکلات ناشی از کمبود آب در استان اصفهان اشاره کرد و برطرف شدن این مشکل بزرگ را نیز در گرو اتحاد، برنامه‌ریزی و جدیت مسئولان دانست.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که سراسر کشور با خشکسالی فزاینده‌ای روبرو است، توزیع عادلانه و برنامه‌ریزی شده آب، یکی از اساسی‌ترین برنامه‌ها و اقداماتی است که می‌تواند بخشی از معضلات کمبود آب را مرتفع سازد.
این مرجع تقلید با تأکید بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام قبلی در زمینه آب و تقدیر از اقدامات دولت در این پیوند گفت: اگر با تلاش‌ مضاعف دولت، به همه مصوبات قبلی راجع به حوضه آبریز زاینده‌رود عمل و طرح‌های اساسی با دقت همه جانبه اجرا شود، سایر کمبودها در زمینه آبرسانی در استان اصفهان نیز مرتفع خواهد شد.
در این دیدار، معاون اول رییس جمهوری نیز گزارشی از برنامه‌ها و عملکرد دولت در زمینۀ رفع معضلات اقتصادی و مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام و نیز پیش‌بینی‌ها و اقدامات در دست انجام در زمینه حل مشکلات آب استان اصفهان ارائه کرد.
اسحاق جهانگیری در بخش دیگر سخنان خود از حمایت‌ همیشگی آیت‌الله مظاهری از تلاش‌ها و خدمات دولت، قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، معاون اول رئیس جمهوری بمنظور افتتاح و رونمایی از چند پروژه عمرانی و حضور در شورای اداری، امروز سه شنبه وارد اصفهان شد.
اسحاق جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در مراسمی مورد استقبال استاندار، شخصیت ها، فعالان سیاسی، مسئولان اجرایی و جمعی از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی این استان قرار گرفت.
محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و شماری از اعضای کمسیون های 'صنایع و معادن' و 'اقتصادی ' مجلس شورای اسلامی، اسحاق جهانگیری را در این سفر همراهی می کنند.
پیش از ظهر امروز، طرح توسعه فولاد سبا به همراه چهار طرح نیروگاه 25 مگاواتی برق فولاد سبا، تصفیه خانه پساب صنعتی و طرح تقلیل فشار گاز مجتمع فولاد مبارکه و کارخانه آهک کلسینه شرکت فولاد سنگ شهرستان مبارکه با حضور معاون اول رئیس جمهوری بطور همزمان به بهره برداری رسید.
جهانگیری در ادامه سفر یکروزه خود به اصفهان بعد از ظهر امروز(سه شنبه) ضمن حضور در جلسه شورای اداری این استان خط یک متروی کلانشهر اصفهان را نیز افتتاح می کند.
ت/6027/6994
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.