معاون فرهنگی‌جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از برگزاری همایش "نقش مهمانپذیری و هتلداری در صنعت گردشگری اصفهان" با حضور متخصصان، ذینفعان و دانشجویان حوزه گردشگری و بوم گردی در اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، داریوش اسماعیلی اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از سه محور توسعه استان اصفهان گردشگری است و در این زمینه نیازمند توسعه زیر ساخت ها از جمله پرورش مهمانپذیر و هتلدار متناسب با استانداردهای روز دنیا هستیم، این همایش را در حوزه گردشگری برگزار می کنیم.

وی افزود: این همایش تحت عنوان "نقش مهمانپذیری و هتلداری در صنعت گردشگری اصفهان" و با هدف بررسی وضعیت کنونی و ارایه پیشنهادها برای چشم اندازهای آتی در حوزه مهمانپذیری و هتلداری اصفهان همایش به همت مرکز علمی فرهنگی و گردشگری نقش جهان و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان اضافه کرد: در این همایش برخی مسئولان شهری و استانی، متخصصین و اساتید دانشگاه ها در حوزه گردشگری، فعالان و شاغلان در این حوزه و دانشجویان، در تالار دکتر شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حضور خواهند یافت.

اسماعیلی ادامه داد: محورهای این همایش شامل "سرمایه گذاری"، "آموزش و مدیریت"، "بوم گردی"، "ارتقا و برندسازی"، "هتلداری سبز" و "صنایع وابسته" است.

وی اظهار کرد: امیدواریم چنین همایش هایی با ارایه راهکارهای کاربردی و استفاده از بروندادهای قابل اتکا و قابل استفاده آن، به ارتقا سطح کیفی مهمانپذیرها و هتل های استان اصفهان کمک کند.

همایش "نقش مهمانپذیری و هتلداری در صنعت گردشگری اصفهان (وضعیت کنونی؛ چشم اندازها)، چهارشنبه 27 تیرماه ساعت 8 الی 12 در تالار دکتر شریعتی واقع در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.