به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد شامگاه دوشنبه در یادواره 16 شهید شهر مهاباد از توابع اردستان، هدف شوم دشمن در جنگ اقتصادی را شکست نظام و سلطه بر کشور دانست و تاکید کرد: اگر مردم از رهبران دینی جدا شوند، شکست قطعی است لذا با هوشیاری باید نگذاریم با فریب مردم، شهرها به صحنه اعتراضها تبدیل شود و مقدسات را زیر سئوال برود.
وی از «صاحبان زر و زور» و «ناآگاهی مردم» به عنوان دو عامل شکست حکومتها در دوران تاریخ نام برد و گفت: نباید به سخنان خلاف واقع که از گلوی دشمنان خارج می شود، گوش داد چون باعث گمراهی مردم می شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه اگر مسلمانان با هم متحد شوند، هیچ قدرتی نمی تواند آنها را شکست دهد، تصریح کرد: همواره دین اسلام از صاحبان مال و قدرت که به جز زر و زور به چیز دیگری فکر نمی کنند، ضربه خورده است.
وی انقلاب اسلامی را عاملی برای رشد و تفکر مردم نه تنها در ایران بلکه در جهان دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی بخوبی فهمیده است که مردم دیگر زیر بار ذلت و سلطه بیگانگان و قدرت های جهانی نخواهند رفت.
آیت الله طباطبائی نژاد همچنین با بیان اینکه پشت میز نشینی برای همه میسر نیست و از دولت نباید انتظار داشت برای همه شغل ایجاد کند، افزود: با توجه به ظرفیتها و توانمندی موجود می توان با همدلی، وفاق و اتحاد مشکل بیکاری در کشور را برطرف کرد.
آئین یادواره 16 شهید شهر مهاباد در جوار گلزار سه شهید گمنام این شهر با حضور قشرهای مردم برگزار شد.
شهر مهاباد با حدود چهار هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری شمال غربی اردستان قرار دارد.
شهرستان اردستان 324 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
این شهرستان با بیش از 42 هزار نفر جمعیت در 118 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
7431/6136
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.