به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری روز سه شنبه در بدو ورود به فرودگاه اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به این نکته که امروز مسئله آب خاص اصفهان نیست بلکه یکی از اصلی ترین مسائل ایران است افزود: این مشکل در استان های مرکزی، جنوب شرقی و حتی شمال شرقی و جنوب غربی کشور نیز وجود دارد.
معاون اول رییس جمهوری افزود: حتی در استان های مهمی که در حوزه آب خیز اصفهان قرار دارند مانند استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد نیز مساله آب از مسائل اصلی آن استانهاست.
وی ابراز امیدواری کرد و اطمینان داد: در این سفر با کمک مردم و مسئولان استان، صاحب نظران و نخبگان به راهکارهایی برای حل مساله آب و چشم انداز توسعه خطه اصفهان دست خواهیم یافت.
جهانگیری، همچنین اصفهان را استانی مهم در تمامی عرصه ها دانست و گفت: این استان جایگاهی شاخص در سطح ملی دارد.
وی یادآوری کرد: در این سفر فرصتی پیش آمده تا از برخی واحدهای بزرگ صنعتی مانند صنعت فولاد که پایگاه اصلی آن در استان اصفهان است و از صنایع مهم ایران محسوب می شود بازدید و با مسئولان این واحدها گفتگویی داشته باشیم.
معاون اول رییس جمهوری، افتتاح برخی طرح های مهم در بخش فولاد و همچنین طرح های خدمات شهری و حمل و نقل را از جمله اهداف و برنامه های سفر خود به اصفهان عنوان کرد.
وی تصریح کرد: در همه کلانشهرها بخصوص تهران، اصفهان و دیگر شهرهای بزرگ، مسئله مترو و حمل و نقل شهری باید بنوعی ساماندهی شود تا راهی برای کاهش و حل مشکلات زیست محیطی باشد.
معاون اول رئیس جمهوری بمنظور افتتاح و رونمایی از چند پروژه عمرانی و حضور در شورای اداری امروز سه شنبه وارد اصفهان شد.
اسحاق جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان طی مراسمی مورد استقبال استاندار، شخصیت ها، فعالان سیاسی، مسئولان اجرایی و جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی این استان قرار گرفت.
در این مراسم فاطمه زهرا مرادی فرزند شهید مدافع حرم' سجاد مرادی' سفر معاون اول رئیس جمهوری به اصفهان را خیر مقدم گفت.
محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین مسعود کرباسیان وزیر اقتصادی و دارایی و شماری از اعضای کمسیون های ' صنایع و معادن ' و ' اقتصادی ' مجلس شورای اسلامی اسحاق جهانگیری را در این سفر همراهی می کنند.
اسحاق جهانگیری در جریان این سفر یکروزه ضمن حضور در جلسه شورای اداری و دیدار با مسئولان استان ، خط یک متروی کلانشهر شهر اصفهان را افتتاح می کند.
همچنین رونمایی از پورتال سرمایه گذاری و برند شهر اصفهان، دیداربا آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان و حضور درمراسم بهره برداری از طرح توسعه مجتمع فولاد سبا، از دیگر برنامه های سفر امروز معاون اول رئیس جمهوری به این خطه است.
ت/6994 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.