آناهید روستا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه «علی قوی تن» کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی رویای سهراب هفته گذشته برای بازدید از لوکیشن‌ها به کاشان و شهرهای اطراف آن سفر کرده بود، افزود: پیش بینی می شود، فیلمبرداری این فیلم پس از حدود 70 روز تمام شود.
وی اظهار کرد: این فیلم سینمایی در خانه های تاریخی کاشان و بادرود، باغ فین، روستای چنار و مکان هایی که سهراب سهپری حضور داشته، فیلمبرداری خواهد شد.
منشی صحنه فیلم سینمایی رویای سهراب بیان کرد: سازندگان این پروژه سینمایی مشغول انتخاب لوکیشن‌ها و تکمیل گروه بازیگران هستند و به تازگی نیز چند بازیگر جوان به این پروژه پیوسته‌اند.
او تصریح کرد: تهیه کننده فیلم رویای سهراب در این اثر شاعرانه خود از بازیگران حرفه‌ای سینما بهره برده و در کنار این بازیگران می کوشد شماری از چهره‌های جوان رشته سینما را نیز معرفی کند.
روستا یادآوری کرد: لاله اسکندری ، ترلان پروانه ، بهاره کیان‌ افشار، مینا جعفرزاده، مهدی سلطانی، محمد برسوزیان، ابوالفضل میری، فروغ امجدی، غزاله اکرمی، داود خلیلی، شادی عزیزی و مهرداد داوری از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در فیلم سینمایی «رویای سهراب» قطعی شده است.
وی همچنین از ساعد نیک ذات مدیر فیلمبرداری، رامین مشکین‌ مقدم دستیار اول و برنامه‌ ریز، بهروز شهامت طراح صدا، مجید نیامراد طراح صحنه و لباس و رحیم مهدیخانی طراح چهره‌پردازی به عنوان دیگر عوامل اصلی فیلم سینمایی رویای سهراب نام برد.
قوی تن پیشتر گفته بود شباهت زیادم با سهراب سپهری و اصرار مردم باعث شد به ساخت فیلم رویای سهراب بیندیشم.
سهراب سپهری شاعر و نقاش طبیعت گرای معاصر در 15 مهر سال 1307 در شهر کاشان دیده به جهان گشود و اول اردیبهشت سال 1359 به علت ابتلا به بیماری سرطان خون درگذشت و صحن امامزاده سلطان علی بن محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان میزبان ابدی سهراب شد.
6136
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.