به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا تاملی روز شنبه در جلسه کارگروه امور بانوان اردستان گفت: مسائل مختلف اجتماعی و فرهنگی در این شهرستان وجود دارد و از سوی دیگر پراکندگی و گاه تضاد در خواسته ها مشاهده می شود که این شرایط نیاز به ارائه راهکار مناسب از سوی کارگروه های تخصصی است.
وی افزود: برطرف کردن مشکلات شهرستان اردستان پیچیده و غیر قابل حل نیست بلکه مشکل اصلی تغییر نگاه، فرهنگ و اندیشه است و از این رو باید در تعریف مفاهیم اتفاق نظر وجود داشته باشد.
فرماندار اردستان با اشاره به بحث بیکاری در این شهرستان بیان کرد: بر اساس آمار رسمی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نرخ بیکاری نزدیک به 9.5 درصد (بیش از یک هزار و 500 نفر) می باشد در صورتی که تعداد افراد بیگانه شاغل بیش از اینهاست، از این رو باید نگاه به موضوع شغل در جامعه تغییر کند.
او اضافه کرد: اگر به دنبال توسعه هستیم، باید شهروند توسعه طلب تربیت کنیم که در این میان نقش مادران بسیار ارزنده و اثرگذار می باشد و کارگروه بانوان باید مسائل مربوط به این حوزه را مورد بررسی دقیق قرار دهد.
تاملی تاکید کرد: کارگروه بانوان باید اولویت های مسائل حوزه اجتماعی را به کارگروه های تخصصی ارجاع کند تا برای برطرف کردن مشکلات راهکارهای عملی ارائه شود.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.