به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد عصر روز پنج شنبه به خبرنگاران گفت: با توجه به بدهی 45 میلیارد ریالی سازمان تامین اجتماعی به بیمارستان شهید بهشتی اردستان، با پیگیری های صورت گرفته نزدیک به نیمی از این مبلغ به حساب بیمارستان واریز شده است.
وی با اشاره به کمبود نیرو در شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان اردستان بیان کرد: این شرایط در پی بازنشستگی تعدادی از کارکنان و جایگزین نشدن آنها به وجود آمده که مجوز استخدام 25 نفر نیروی جدید از سوی وزارتخانه به سازمان امور اداری و استخدامی کشور فرستاده شده و در صورت موافقت، این نیروها بر اساس مقررات جذب خواهند شد.
نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: دستور پرداخت 10 میلیارد ریال کمک نقدی و اختصاص یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان اردستان در جلسه ای با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر و مبلغ 30 میلیارد ریال نیز برای هتلینگ این بیمارستان اختصاص داده شد.
او همچنین از اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان شهید بهشتی خبر داد و گفت: برای استقرار این دستگاه نیاز به ساختمانی می باشد که در این زمینه شخص نیکوکاری اعلام آمادگی کرده و با آماده شدن ساختمان دستگاه مستقر و راه اندازی می شود.
طباطبائی نژاد به درخواست بخش خصوصی برای ساخت کارخانه تولید دارو در اردستان اشاره و عنوان کرد: ساخت این کارخانه نیازمند موافقت وزارت بهداشت و درمان است که در این زمینه نامه نگاری ها جهت صدور مجوز ساخت کارخانه و تولید دارو صورت گرفته است.
اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع می باشد.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.