به گزارش ایرنا، آیت الله ' سید یوسف طباطبایی نژاد ' روز شنبه در دیدار مدیرکل زندان‌های استان اصفهان افزود: جمعیت بزرگی از زندانیان را افراد معتاد و دست اندرکاران تهیه و توزیع این مواد تشکیل می دهند.
وی افزود: این افراد افزون بر خود، خانواده و جامعه را با مشکلات زیادی مواجه کرده اند بنابراین به نظرم برای مبارزه با اعتیاد باید قوانین بازدارنده دیگری نیز تصویب و اعمال شود.
امام جمعه اصفهان، محروم شدن دست اندرکاران تهیه و توزیع مواد مخدر و استعال کنندگان این مواد از مواهب اجتماعی را در کاهش اعتیاد تاثیرگذار دانست و افزود: محروم شدن افرادی که به سربازی نروند موجب شده تا زمینه فرار از سربازی به شدت کاهش یابد بنابراین به نظرم افرادی که مواد مخدر مصرف می کنند نیز باید همانند افرادی که از انجام خدمت سربازی خودداری می کنند، از مواهب اجتماعی محروم شوند.

*** جمع آوری 12 میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، مدیرکل زندان های این استان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه سال گذشته سه هزار زندانی وارد زندان های این خطه شدند، گفت: مواد مخدر، سرقت و مسائل مالی سه اولویت نخست علل زندانی شدن این افراد است.
' اسدالله گرجی زاده ' با اشاره به اجرای 63 برنامه با هدف آزادی زندانیان در سراسر استان اصفهان افزود: میزان جمع آوری کمک ها و برگزاری جشن‌ های گلریزان در سال جاری نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافت و بیش از 11 میلیارد تومان جمع آوری شد.
مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با بیان اینکه با اجرای طرح نسیم مهربانی، حدود یک میلیارد تومان کمک جمع آوری شده است، گفت: حدود 113 نفر زندانی آزادی شان قطعی است و 200 نفر در هفته های آینده آزاد می شوند.
وی بااشاره به فراهم شدن زمینه اشتغال زندانیان گفت: بهره گیری از زندانیان برای زیباسازی شهری، فراهم نمودن زمینه کار در بیرون از زندان برای زندانیانی که قرار است آزاد شوند، آموزش حدود 9 هزار و 700 نفر و آموزش قرآن به زندانیان از جمله اقدامات اداره کل زندان های استان اصفهان به شمار می رود.
2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.