به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 اصفهان محمدرضا برکت روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی اقتصادی با سرمایه گذاران بخش خصوصی افزود: مرکز همایش های بین المللی اصفهان با همدلی و مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: سرمایه گذاران بخش خصوصی همواره حامیان شهر در حوزه عمران و شهرسازی بوده و هستند و در صورت اعلام آمادگی و سرمایه گذاری برای تکمیل و بهره برداری از هتل ها و مراکز تجاری این پروژه، مدیریت شهری آماده همراهی و همکاری با آنان است.
برکت ادامه داد: همچنین تلاش می شود تا بستر لازم برای اعتماد سازی بیش از پیش سرمایه گذاران فراهم شود.
وی گفت: موقعیت جغرافیایی مناسب، دسترسی به رینگ های 3 و 4 ترافیکی و طراحی بی بدیل از نقاط قوت طرح مرکز همایش های بین المللی اصفهان است.
برکت افزود: زیربنای این مجموعه بزرگ 84 هزار متر مربع، ظرفیت سالن اصلی آن یکهزار و 200 نفر در طبقه اول و یکهزار و 200 نفر در طبقه دوم است.
طرح احداث مرکز همایش های بین المللی اصفهان به عنوان یک طرح چند منظوره با هدف میزبانی اجلاس سران کشور های غیر متعهد در ایران اسفند 1389 آغاز شد.
این طرح نه تنها برای اجلاس سران غیر متعهد آماده نشد بلکه از زمان آغاز تاکنون به سبب مشکلات مالی نیمه تمام باقی مانده است.
د/ 7153 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.