به گزارش ایرنا، ' داریوش وکیلی ' روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان افزود: اگر به وصیتنامه شهدا عمل نشود، وحدت و اتحاد به اختلاف تبدیل و اخلاق اسلامی نیز فدای جریان های سیاسی می شود.
وی با اشاره به انتظارات و خواسته شهیدان از نسل امروز، بیان کرد: نخستین مطالبه شهیدان از مردم ، حفظ وحدت و انسجام ملی است یعنی همان عنصری که باعث پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس شد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان خاطرنشان کرد: از 23 هزار شهید استان اصفهان تاکنون 14 هزار وصیت نامه به بنیاد شهید ارائه شده است که فراوانی مطالبات در همه این وصیت نامه ها حفظ وحدت، پشتیبانی و حمایت از ولایت فقیه، امر به معروف و نهی از منکر و توجه به نماز اول وقت است.
وی همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران را دستگاه عصمت و طهارت و افضل نهادها دانست و گفت: این نهاد به نمایندگی از سایر دستگاه های اجرایی، مسئولیت حمایت و خدمت به جامعه ایثارگری را برعهده و رسالت اصلی آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
به گزارش ایرنا در این مراسم که در سالن آزادی اداره کتابخانه های عمومی کاشان برگزار شد، از خدمات حجت الاسلام و المسلمین حسن انتصاریان تجلیل و غلامرضا حیدری به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان معرفی شد.
شهرستان کاشان 1700 شهید و بیش از چهار هزار جانباز و آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
این شهرستان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
6136 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.