نجفعلی علیان روز یکشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته قوه قضاییه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مدت یاد شده حدود 14 هزار و 290 پرونده به دادسرا و دادگاه شهرستان گلپایگان وارد شد که با احتساب پرونده های قبلی، 14 هزار و 465 پرونده قضایی با موضوعات حقوقی، کیفری و امور حسبی مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: طی این مدت، سه هزار و 98 پرونده وارد شده به شورای حل اختلاف شهرستان، رسیدگی و مختومه شد.
رییس دادگستری شهرستان گلپایگان، عملکرد دادسرا، دادگاه و شورای حل اختلاف را در رسیدگی به پرونده های حقوقی، کیفری و امور حسبی در 9 ماهه گذشته، مثبت ارزیابی کرد و گفت: هر تعداد پرونده قضایی در این مدت به دادگستری وارد شد با تشکیل جلسه، ابلاغ، رسیدگی، صدور حکم و اجرا در راستای مطالبات مردم بررسی شد.
علیان همچنین بااشاره به اینکه روزانه بین 700 تا 900 نفر از شهروندان به دادگستری شهرستان گلپایگان مراجعه می کنند گفت: تکریم مردم به عنوان یک باور اعتقادی و دینی در دستور کار این دادگستری قرار دارد و درِ اتاق رییس دادگستری و دادستان همه روزه به روی مراجعه کنندگان باز است.
رئیس دادگستری گلپایگان در ادامه با قدردانی از تلاش و تعامل کارکنان قضایی و اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان برای رسیدگی به موقع به پرونده های وارده به دادگستری گفت: حفظ و ارتقای امنیت شهروندان دغدغه همه مجموعه دادگستری گلپایگان است.
به گزارش ایرنا، رییس، دادستان، قضات، اعضای شورای حل اختلاف و کارکنان دادگستری گلپایگان و جمعی از مسئولان محلی به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور در گلستان شهدای این شهرستان بار دیگر با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای هفتم تیر تجدید میثاق کردند.
در این آیین حاضران با عطر افشانی، گل گذاری و خواندن فاتحه به روح شهیدان، با آرمان های والای شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام نمودند.
از یکم تا هفتم تیرماه بمناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گشهر و 52 روستا و آبادی در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت7138 /6994 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.