' امیر هلاکویی ' روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جشنواره مرداد امسال همزمان با ایام دهه کرامت با هدف ترویج فرهنگ و سیره رضوی و ائمه معصومین (ع) در دو بخش انفرادی و خانوادگی برگزار می شود.
وی افزود: همچنین این جشنواره در سه سطح کودکان 4 تا 11 سال، گروه سنی نوجوان 11 تا 17 سال و 17 سال به بالا برگزار می‌شود.
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان خاطرنشان کرد: برای سطح اول دو کتاب 'مژده گل' شامل داستان‌هایی از زندگی امام رضا (ع) به نویسندگی محمود پور وهاب از انتشارات جمکران و کتاب 'مهمان خراسان' از سعید بیابانکی و انتشارات 'به نشر' معرفی شده است.
هلاکویی، کتاب های 'کاش تو را می دیدم' و 'مسافر هشتم' به نویسندگی مژگان شیخی و 'مسافر هشتم' برای سطح دوم و کتاب‌های 'مهر ولایت در آسمان ایران' به نویسندگی آیت الله علی کریمی جهرمی، 'به سفیدی یک رویا' از فاطمه سلیمانی و 'ماه هشتم' به نویسندگی مهدی غلامعلی را برای سطح سوم عنوان کرد.
وی با اشاره به دیگر بخش های این جشنواره گفت: تصویرسازی از جذاب‌ترین بخش کتاب، معرفی کتاب به شکل ضبط فایل ویدئویی ‌و سایر برنامه ها را از دیگر بخش‌های جشنواره، ویژه کودکان و نوجوانان برشمرد.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی سرتاسر استان و یا از طریق پست الکترونیکی به نشانی Razavi.iranpl.ir برای شرکت در این جشنواره نام نویسی کنند.
وی مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را تا 31 تیر اعلام کرد و گفت: اختتامیه این جشنواره در قالب‌ های کتابخانه ای، شهرستانی، استانی و ملی همزمان با دهه ولایت در سراسر کشور برگزار می شود.
هم اکنون 180 باب کتابخانه نهادی و 110 کتابخانه مشارکتی با فضایی معادل یکهزار و 300 مترمربع و 200 هزار نفر عضو در استان اصفهان فعال است.
ت/6994 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.