استاندار اصفهان در پیامی از تلاش ها و خدمات ارزشمند تلاشگران عرصه تولید، توزیع و اقتصاد استان، در راستای کمک به رونق تولید، ایجاد اشتغال و ارتقاء فضای کسب و کار، قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده ضمن گرامیداشت روز ملی اصناف از تلاشگران عرصه تولید و توزیع و اقتصاد استان اصفهان تقدیر کرد.

متن پیام استاندار اصفهان به این شرح است:

روز ملی اصناف فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی است که در طول تاریخ این مرز و بوم، با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی کارنامه و نام درخشانی را با مولفه‌های ارزشی همچون امانت،انصاف و عدالت از خود بر جای نهاده اند.

این قشر متعهد و خدوم نه تنها در عرصه ی اقتصادی بلکه با نقش آفرینی در مسائل روز کشور و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی نقش بی‌بدیل و تأثیرگذاری را در به ثمر رسیدن نهضت‌های مردمی در تاریخ معاصر داشته‌اند و موجبات پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم نمودند. امروز نیز اصناف بعنوان مجری اهداف نظام در خط مقدم فاز عملیاتی اقتصاد مقاومتی و همچنین برخورد با کالای قاچاق در نظام توزیع، در توسعه و شکوفائی و افزایش توان اقتصادی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی و در راستای دستیابی به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشگام و پایدار فعالیت می کنند.

با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "حمایت از کالای ایرانی" نقش و جایگاه اصناف و بازاریان در تبعیت از این فرمان و پیشرفت و توسعه ملی کشور بسیار حائز اهمیت است و در این راستا در صورت حمایت معقولانه از واحدهای صنفی بعنوان مهمترین عامل فرهنگسازی براى حمایت از کالای ایرانی در بخش‌های گوناگون تولیدی،توزیعی و خدماتی می توان روند حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی را به نحو شایسته ای تسریع و تسهیل کرد.

اینجانب این روز ملی را به همه تلاشگران عرصه تولید، توزیع و اقتصاد استان تبریک وتهنیت عرض نموده و ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات ارزشمند این قشر فهیم و زحمت کش، در راستای کمک به رونق تولید، ایجاد اشتغال و ارتقاء فضای کسب و کار، آرزومندم با همکاری و تعامل همه مسئولین کشور و استان و برای داشتن اقتصادی سالم و پویا، بتوانیم با برنامه ریزی اصولی و مدون و با توجه ویژه به بخش صنوف کشور از ظرفیت عظیم این مجموعه وسیع برای بهبود فضای کسب وکار و اشتغال بهره برداری بهینه داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.