به گزارش ایرنا، حمیدرضا تاملی روز شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: این اختلافها هنوز در شهرستان اردستان وجود دارد و عده ای به آن دامن می زنند اما فرمانداری با دوری از اختلافها، برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تصمیم می گیرد.
وی تاکید کرد: توجه و بکارگیری استعدادها و توانمندیها، توزیع مناسب و صحیح منابع مالی، برنامه ریزی برای سوق دادن کمک های مردمی به سمت کارهای درست و مورد نیاز منطقه در دستور کار فرمانداری قرار دارد.
فرماندار اردستان با بیان اینکه 80 درصد مشکلات این شهرستان در گرو تغییر نگرش و رویه های سنتی و گذشته است، گفت: این مهم با تغییر یک مدیر امکان پذیر نیست بلکه باید مطالبه گری و پیگیری، فکر و ذهن مردم و بهره گیران توسعه تغییر کند.
وی با اشاره به اینکه در بحث ابجاد اشتغال در شهرستان نیازمند طرحی هستیم که منطقه را به سمت صنعتی شدن پیش ببرد، تصریح کرد: در بخش صنعت استان اصفهان به مقوله صنعتی شدن اردستان پرداخته نشده و فرمانداری از مسئولان صنعت استان خواسته در این خصوص نگاهشان عوض شود.
تاملی یادآوری کرد: مدیریت شهرستان محورها در سند آماییش منطقه اعم از گردشگری، کشاورزی، دامپروری، مرغداری، حمل و نقل و انرژی های خورشیدی و بادی را مشخص کرده که باید مورد استفاده قرار گیرد.
شهرستان اردستان با افزون بر 42 هزار نفر جمعیت در 118 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
7431/6136
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.