به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' سید احمد مهدی نژاد ' در خطبه های نماز عید سعید فطر شهر خور که در امامزاده سید داود (ع) این شهر برگزار شد افزود: صرفه جویی در مصرف آب و انرژی موجب می شود که در مواقع بحران دچار کمبود نشویم.
وی از مردم و مسئولین خواست که با نهایت دقت را در توزیع و کنترل مصرف آب داشته باشند زیرا صرفه جویی تاثیر بسزایی در جلوگیری از بحران کم آبی دارد.
امام جمعه خوروبیابانک در بخش دیگر خطبه ها با اشاره اهمییت ماه مبارک رمضان گفت: رمضان، ماه خدا و بهار قرآن است و کسانی که در این ماه به نماز اول وقت، قرائت قرآن و سایر عبادات اهمیت داده اند، در طول سال نیز این سیره را طی کنند.
حجت الاسلام مهدی نژاد با تبریک عید سعید فطر افزود: این روز از اعیاد بزرگ و باشکوه اسلام است و به برکت این روز خداوند بسیاری از گناهان بندگان خود را می بخشد.
وی خاطرنشان کرد: نباید با پایان یافتن ماه رمضان معنویت کنار گذاشته شود و نسبت به دین و احکام الهی غفلت کنیم.
امام جمعه خور در ادامه با اشاره به رعایت حقوق شهروندان در فضای مجازی گفت: استفاده از فضای مجازی به عنوان بردن آبروی مومن، حس انتقام جویی و برهم زدن کانون گرم خانواده ها قرار نگیرد.
وی تصریح کرد: سرانجام بسیاری از خانواده ها به خاطر استفاده نامشروع از فضای مجازی به مواد مخدر، طلاق، زندان و دیگر جرایم منجر می شود.
شهرستان خور و بیابانک با 20 هزار نفر جمعیت در 420 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
9860 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.