حمیدرضا مومنیان روز سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی اعتبارهای تملک دارایی های کاشان بیان کرد: تامین آب آشامیدنی شهری و روستایی، بهداشت، منابع طبیعی، مدیریت بحران، ورزش و جوانان، بنیاد مسکن و امور روستایی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری اولویت های این اعتبارهاست.
وی افزود: این رقم نسبت به سال گذشته 52 درصد کاهش یافته اما با توجه به اعتبارهای طرح های ملی و استانی در سر جمع اعتبارها تفاوتی ایجاد نشده است.
فرماندار کاشان با اشاره به جهت گیری بودجه امسال در بخش ملی و ملی استانی گفت: به نظر می رسد اگر بتوانیم مشکلات مقطعی یا پیش بینی نشده را کنترل کنیم، جهت گیری بودجه صحیح و درست باشد.
او اضافه کرد: کمترین اعتبارها برای بخش تعمیر و نگهداری دستگاه های اجرایی اختصاص یافته تا هم دستگاه ها نسبت به صرفه جویی اقدام کنند و هم از هزینه های زائد و تکراری جلوگیری شود.
مومنیان در ادامه با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی در جامعه عنوان کرد: بخشی از مشکلات ناشی از فقدان اطلاع رسانی است و در صورت آگاه سازی درست، مردم با دولت همراهی خواهند کرد.
وی گفت: برخی نیز در این میان به دنبال تخریب دولت هستند، در کوران گرفتاری ها بی انصافی هایی در حق دولت انجام می شود و می کوشند دولت را نارکارآمد نشان دهند.
فرماندار کاشان تصریح کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی تحت تاثیر این گونه مسائل قرار نمی گیرند و نباید خللی در اراده آنها برای خدمت و پیگیری خواسته های مردمی ایجاد شود.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.