بولرهای حرفه‌ای اصفهان در مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در مجموعه بولینگ صفه به رقابت پرداختند و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش ایلنا؛ حبیب‌الله ناظریان در مورد برگزاری این مسابقات اظهار داشت: خوشحال هستیم که یک ورزش مفرح که می تواند خانواده ها را به خودش جذب کند را در برنامه های ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدسیان با همکاری خوب هیأت بولینگ داشتیم.

وی ادامه داد: در مسابقات بولینگ یک شب را به مسابقات خانواده‌ها و یک شب را به مسابقات حرفه‌ای‌ها با حضور آقایان و بانوان اختصاص دادیم که در مجموع 56 نفر در مسابقات بولینگ شرکت کردند.

ناظریان تصریح کرد: تا کنون نزدیک به 4000 ورزشکار در مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در رشته های ورزشی مختلف شرکت کرده اند که در روزهای آینده چند رشته ورزشی دیگر را نیز برگزار می کنیم. 

وی افزود: در نظر داریم رشته بولینگ را بیشتر به خانواده‌ها معرفی کنیم چراکه جاذبه‌های بسیار زیادی دارد و اعضای یک خانواده در کنار یکدیگر می توانند به این رشته ورزشی بپردازند.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: با توجه به تعاملی که بین معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان و هیأت های ورزشی به وجود آمده، تصمیم داریم رشته های ورزشی را بیشتر در بین خانواده ها و شهروندان گسترش بدهیم. 

وی ادامه داد: اگر در خانواده‌ای شادابی وجود داشته باشد، آن خانواده مشکلات کمتری دارند و بعضی از رشته‌هایی که خانوادگی است، می تواند این نشاط و شادابی را در بین آنها ایجاد کند.

به گزارش ایلنا، مسابقات بولینگ حرفه‌ای با حضور 7 بولر بانو و 17 بولر آقا در مجموعه بولینگ صفه برگزار و نفرات برتر انتخاب شدند.

جمال میرزایی، سید علیرضا طباطبایی و شاهین قهاری در بخش آقایان و نگین کارشناسی، سارا عطایی و آذر همتی به ترتیب مقام اول تا سوم را در بخش بانوان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.