' علیرضا صلواتی ' روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: 400 دستگاه اتوبوس در اصفهان از 25 مبداء کار خدمات رسانی به نمازگزاران عید سعید فطر را از ساعت 6 و 30 دقیقه بامداد برعهده خواهند داشت که از این تعداد 300 دستگاه بصورت مستقیم و 100 دستگاه بصورت غیر مستقیم نمازگزاران را به مقصدهای تعیین شده منتقل می کنند.
وی اضافه کرد: همچنین خط یک تندرو ( بی آر تی ) اتوبوسرانی اصفهان حد فاصل ندامتگاه تا پایانه باغوشخانه اصفهان به شهروندان خدمات ارائه می دهد و نمازگران می توانند در ایستگاه مصلا این خط پیاده و سوار شوند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: قطارشهری اصفهان نیز از ساعت هفت تا 14 روز جمعه از دو مسیر شهرک قدس تا میدان آزادی و پایانه صفه با میدان آزادی آماده خدمات رسانی به نمازگران عید سعید فطر است.
خاطرنشان می شود، قطارشهری اصفهان روزهای جمعه به جز روز قدس و عید سیعد فطر تعطیل بوده است.
وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در اطراف مصلای امام خمینی (ره) اصفهان در روز جمعه گفت: برای رفاه حال شهروندان هنرستان های فضلی نژاد واقع در خیابان شیخ مفید و علاقه مندان و شهدای فرهنگ واقع در خیابان سعادت آباد همچنین پارکینگ های ' مخابرات ' در محدوده تخت فولاد، ' راه و شهرسازی ' و ' ورزشگاه امین ' در خیابان سعادت آباد و ' فروشگاه هایپر' واقع در خیابان مصلا برای پارک رایگاه خودروهای نمازگزاران در نظرگرفته شده است.
صلواتی با اشاره به اینکه عده ای از نمازگزاران برای حضور در مصلای اصفهان از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده می کنند گفت: برای رفاه حال این شهروندان فضاهایی در مجاورت درهای شرقی و غربی مصلا جهت پارک این وسائل نقلیه درنظرگرفته شده است.
خاطرنشان می شود ستاد نماز جمعه اصفهان روز چهارشنبه اعلام کرد: نماز عید سعید فطر در ساعت هفت و 30 دقیقه بامداد جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر به امامت ' سید یوسف طباطبایی نژاد' نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان برگزار می شود.
2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.