به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری کاشان، حمیدرضا مومنیان روز یکشنبه گفت: طلسم 17 ساله اختصاص زمین برای ساخت نمایشگاه بین المللی با پیگیری های صورت گرفته شکسته شد و این سایت نمایشگاهی هم اکنون آماده واگذاری به منظور ساخت، تجهیز و سرمایه گذاری است.
وی افزود: نظر کارشناسی رسمی دادگستری در خصوص این ملک انجام شده و مورد موافقت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز قرار گرفته تا 150 هزار مترمربع زمین در محدوده آزادراه امیرکبیر تا بام شهر کاشان به این سایت نمایشگاهی اختصاص می یابد.
فرماندار کاشان بیان کرد: ظرفیت بالای تولیدی و صنعتی منطقه بهترین فرصت برای افزایش حجم مبادلات بازرگانی خارجی و صادرات محصولات غیرنفتی است و نمایشگاه بین المللی به عنوان یک طرح با توجیه اقتصادی بالا می تواند سایر بخش های زیر مجموعه را نیز تحت تاثیر قرار دهد.
او اضافه کرد: افزایش صادرات، ایجاد اشتغال، توسعه کسب و کارها و رونق گردشگری از مزیت های برپایی نمایشگاه های بین المللی است که در این سال ها به دلیل فقدان فضای مناسب و فاخر نمایشگاهی در این شهرستان برای عرضه تولیدات صنایع دستی و محصولات صنایع نوین در معرفی این ظرفت موفق عمل نشده است.
مومنیان عنوان کرد: استقرار سایت نمایشگاه در مجاور کریدور شمال- جنوب کشور از مزیت های آن می باشد و با تخصیص زمین و رفع مسائل حقوقی درخواست دیرینه صاحبان صنایع و تولیدکنندگان خطه کاشان محقق می شود.
کاشان در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.