به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی پورکاوه روز شنبه گفت: رسیدگی به پرونده دزدی تابلوهای راهنمایی و هشداری در آزادراه کاشان- تهران و جاده های فرعی در دستور کار ماموران کلانتری 16 مشکات قرار گرفت و در نهایت باند متخلفی در این زمینه شناسایی شد.
وی افزود: سه نفر دستگیر شدند و در مخفیگاه این دزدان بخشی از اموال به ارزش تقریبی بیش از 500 میلیون ریال کشف و جمع آوری شده است.
فرمانده انتظامی کاشان بیان کرد: همچنین 2 نفر مالخر در رابطه با این پرونده شناسایی و دستگیر شدند.
او در ادامه از شناسایی دزدان به عنف در معابر شهر کاشان از سوی ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
پورکاوه تشریح کرد: موضوع در پی گزارش یک مورد دزدی تلفن همراه در معابر کاشان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و در این زمینه 2 نفر دستگیر شدند.
وی همچنین گفت: پس از چند فقره دزدی خودروی پژو 206 در شهرستان کاشان، بررسی موضوع آغاز شد و در نهایت چهار نفر دزد (سه مرد و یک زن) شناسایی و دستگیر شدند که تحقیقات از آنها ادامه دارد.
فرمانده انتظامی کاشان همچنین از دستگیری دزدان خانه های نیمه ساز در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: این سه نفر هنگام دزدی با تلاش ماموران کلانتری 14 شناسایی و دستگیر شدند.
او در ادامه نیز به شناسایی یک نفر با اتهام دزدی لوازم و اموال داخل مسجدها اشاره کرد و افزود: نوجوانی 11 ساله در این زمینه از سوی ماموران انتظامی کلانتری 13 علوی دستگیر شده و به دزدی از پنج مسجد در شهر کاشان اعتراف کرده است.
پورکاوه با بیان اینکه بی احتیاطی در رعایت نکایت ایمنی عامل بسیاری از حادثه ها و دزدی هاست، از شهروندان درخواست کرد که با توجه به هشدارهای پلیس از فراهم شدن زمینه های ارتکاب جرم پیشگیری کنند.
کاشان در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.