به گزارش ایرنااداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان روز پنجشنبه به نقل از ' محسن مهرعلیزاده ' اضافه کرد: با تشکیل این کارگروه می توان برای تبیین بهتر ویژگی های شخصیتی امام که طی 40 سال گذشته با تأسی به آنها پله های رشد را طی کرده ایم، برنامه ریزی کنیم.
وی که در جلسه ستاد عالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه اصفهان سخن می گفت با اشاره به لزوم توجه ویژه به گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در هر دهه از انقلاب مسائل و مشکلاتی را دشمنان به ایران اسلامی تحمیل کردند اما همه اقشار مردم برای حفظ انقلاب اسلامی در زمان ها و مناسبت های مختلف با زحمات دلسوزانه این توطئه ها را خنثی کردند.
استاندار اصفهان بابیان اینکه انقلاب اسلامی همیشه در معرض تهدیدها، طراحی ها و توطئه های دشمنان بوده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران توانست با تدبیر و اندیشه و تلاش مردم با خنثی کردن این توطئه ها در پیشگاه خداوند متعال رو سفید و دستاوردهای خوبی داشته باشد.
مهرعلیزاده افزود: هنر ما این است که ضمن در معرض دید عموم قرار دادن این دستاوردها، کارنامه عملی کارگزاران نظام اسلامی را به نحو ظریفی در معرض ظهور و دید مردم قرار دهیم.
وی با بیان اینکه در سال 97 طراحی دشمنان این است که پی در پی از برخی از نقاط ضعف و کسری ها سوء استفاده کنند، اظهارکرد: دشمنان عزم خود را جزم کرده اند تا نا امنی هایی را در کشور ایجاد کنند ولی ما پابرجا ایستاده ایم و نمی گذاریم کوچکترین مشکلی برای مردم ایجاد شود و در این برنامه هم دشمنان شکست می خورند.
استاندار اصفهان تاکید کرد: مدیران می توانند قبل از اینکه مشکلات ایجاد شود در جهت حل آن اقدام کنند و بخش عمده ای از این توطئه ها را به شکل طبیعی در عمل خنثی کنند.
وی اظهارکرد: باید از هم اکنون نسبت به انجام فعالیت های فرهنگی اقدام کنیم و با حرکت در بطن جامعه در پاسخگویی به مردم، حل مشکلات مردم، ایجاد نشاط در جامعه، میدان دادن به جوانان، آماده تر ساختن فضاهای فرهنگی در ابعاد مختلف پیش رویم که مردم خود احساس متفاوت بودن را نسبت به سال های گذشته داشته باشند.
استاندار اصفهان اضافه کرد: باید از هم اکنون کشور را به نمایشگاهی گویا، پویا، متحرک و عملیاتی برای عرضه دستاوردهای انقلاب تبدیل کنیم بطوریکه در رفتارهای اداری، برخوردها، آذین بندی شهر و تعامل با مردم تحول ایجاد شود و بخش عمده ای از ماهیت و واقعیت های جمهوری اسلامی ایران را که در 40 سال نتوانسته ایم به مردم نشان دهیم در عمل در معرض دید عموم قرار دهیم.
وی افزود: باید کل استان اصفهان را به نمایشگاه عملی، واقعی و ملموس و حتی نرم افزاری از آنچه که اراده، خواست، ماهیت و ویژگی های جمهوری اسلامی ایران است تبدیل کنیم و این اثرش در نسل جدید ماندگارتر خواهد بود و می تواند در سال های آینده به عنوان یک سرمایه برای کشور باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان نیز در این نشست گفت: تحریم های دشمنان در جهت جدا کردن مردم از دولت و حکومت است.
آیت الله ' سید یوسف طباطبایی نژاد ' با بیان اینکه دشمنان نمی خواهند گروهی مخالف آنان باشند، افزود: دشمنان می خواهند یکه تاز دنیا باشند و ما نمی خواهیم این سلطه را قبول کنیم زیرا یکه تازی کفار مساوی با شیعه نبودن و مسلمان نبودن ماست.
امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه باید فرهنگ دینی مردم افزایش یابد، افزود: باید فرهنگ دینی و فرهنگ حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی ایران را در ذهن مردم ایجاد کنیم تا به یک فکر و اندیشه تبدیل شود.
وی اضافه کرد: مدیران همواره باید گره گشای مشکلات مردم باشند و نباید کاری کنند که موجب نارضایتی و بی اعتمادی مردم شوند زیرا این کار آب در آسیاب دشمن ریختن است.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشرفت و آبادانی کشور در طول 40 سال گذشته، اظهارکرد: نباید شرایطی فراهم کنیم که مردم نیمه خالی لیوان را ببینند و باید پیشرفت های انجام شده در حوزه های مختلف پزشکی، رفاهی و علمی را برای مردم تبیین کنیم.
8114 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.