مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: جوانی 23 ساله که به قعر چاهی 12 متری حاشیه باغی واقع در محدوده اتوبان فرودگاه، حوالی کشتارگاه مرغ سقوط کرده بود، با تلاش تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان نجات یافت.
دکتر ' غفور راستین ' افزود: اقدامات درمانی لازم از جمله اکسیژن تراپی، سرم تراپی و ثابت سازی دو کتف برای این مصدوم که از ناحیه کمر، گردن، دست، پا و کتف دچار آسیب شده بود بلافاصله پس از بالا آوردن از داخل چاه انجام شد.
وی همچنین گفت: هنگام انجام عملیات امدادرسانی به مصدوم، مادر وی که سابقه تشنج داشت با مشاهده وضعیت فرزندش، در صحنه حادثه دچار تشنج شد که با استفاده از دارو، اکسیژن و سرم تراپی کنترل شد و هر دو مصدوم توسط آمبولانس به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شدند.

** حادثه رانندگی در جاده زفره - قهساره 6 مصدوم داشت
دکتر غفور راستین مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان اضافه کرد: براثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو 405 و تُندر ' ال 90 ' در جاده زفره به سمت قهساره عصر سه شنبه شش نفر شامل یک مرد، دو زن، یک نوجوان و دو کودک مصدوم و به بیمارستان فارابی اصفهان منتقل شدند.
زفره دهستانی از توابع شهرستان اصفهان و در 75 کیلومتری شمال شرق این کلانشهر قرار دارد.

** ضرب و شتم تکنسین های اورژانس سمیرم
همچنین رییس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان به خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال اعزام واحد امدادی اورژانس 115 شهرستان سمیرم به یک حادثه رانندگی در منطقه وردشت تکنسین های فوریت های پزشکی مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتند و خودروی آمبولانس آسیب دید.
علیرضا قاسمی افزود: سه شنبه شب در تماسی با اتاق فرمان 115 یک حادثه رانندگی در روستای حیدرآباد علی مردانی از توابع منطقه وردشت شهرستان سمیرم اعلام شد اما در زمان رسیدن خودروی امدادی به محل حادثه مصدوم توسط خودروی شخصی به بیمارستان منتقل شده بود.
وی ادامه داد: افراد حاضر در محل تصادف به بهانه دیر رسیدن واحد امدادی، به خودروی آمبولانس و تکنسین های اورژانس حمله و یکی از آنها را از ناحیه بازو و سینه با چاقو مصدوم کردند و دیگری را مورد ضرب و شتم قرار دادند و به آمبولانس نیز آسیب زدند.
وی خاطرنشان کرد: افراد درگیر شده به محض اعلام ضرب و شتم به پلیس از محل متواری شدند اما تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.
7135 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.